Gå til innhold

ferie, i september

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma
Skrevet

Hvis mammen min ike klarer å få ordnet seg noen dager sammenhengende fir i høstferien så vi kan få reist på hyttta, vurderer jeg å ta med meg frøkna på en liten sydentur. Men hvor er det varmt og godt i månedskifte september/oktober (uke 40)?

Skrevet

Skal du holde deg i nærområdet, så er det Kanariøyene som gjelder, alternativt Malagaområdet.

Skrevet

Skal du holde deg i nærområdet, så er det Kanariøyene som gjelder, alternativt Malagaområdet.

Greske øyene er også bra. Som en fin norsk sommer. Veldig billig også på den tiden.

Gjest majas mamma
Skrevet

Thailand, som ellers er fantastisk, er for langt unna for en uke. Tenker ca maks 6-7 timer med fly. Tyrkia, Tunisia, hvordan er det der i sept.okt? Trenger ikke stekvarme, men sånn god sommervarme, og grei badetemperaturer.

Skrevet

Vi skal til Korsika da (uke 39+40). Sist gang vi reiste dit i høstferien var det 22-23 grader i sjøen, shorts/t-skjortevær på dagen med litt kjøligere kvelder. Og omtrent ikke folk på stranda.

Skrevet

Greske øyene er også bra. Som en fin norsk sommer. Veldig billig også på den tiden.

Veldig billig er det ikke på den tida, for uke 40 er skolens høstferie i Osloområdet... ;)

Gjest majas mamma
Skrevet

Veldig billig er det ikke på den tida, for uke 40 er skolens høstferie i Osloområdet... ;)

Det er det her også. Men som lærer kan jeg ikke velge en annen tid heller. Satser på å finne en billig restplasstur. Eller så er det et godt alternitiv å reise fra 'Sverige. Ikke det samme presset på tiden (uke 40), og mye billigere + kurs, så da blir det ikke så ille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...