Gjest majas mamma Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Hvis mammen min ike klarer å få ordnet seg noen dager sammenhengende fir i høstferien så vi kan få reist på hyttta, vurderer jeg å ta med meg frøkna på en liten sydentur. Men hvor er det varmt og godt i månedskifte september/oktober (uke 40)? 0 Siter
nick Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Skal du holde deg i nærområdet, så er det Kanariøyene som gjelder, alternativt Malagaområdet. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Skal du holde deg i nærområdet, så er det Kanariøyene som gjelder, alternativt Malagaområdet. Greske øyene er også bra. Som en fin norsk sommer. Veldig billig også på den tiden. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Skal du holde deg i nærområdet, så er det Kanariøyene som gjelder, alternativt Malagaområdet. Thailand, som ellers er fantastisk, er for langt unna for en uke. Tenker ca maks 6-7 timer med fly. Tyrkia, Tunisia, hvordan er det der i sept.okt? Trenger ikke stekvarme, men sånn god sommervarme, og grei badetemperaturer. 0 Siter
annegunn Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Vi skal til Korsika da (uke 39+40). Sist gang vi reiste dit i høstferien var det 22-23 grader i sjøen, shorts/t-skjortevær på dagen med litt kjøligere kvelder. Og omtrent ikke folk på stranda. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Greske øyene er også bra. Som en fin norsk sommer. Veldig billig også på den tiden. Veldig billig er det ikke på den tida, for uke 40 er skolens høstferie i Osloområdet... 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Veldig billig er det ikke på den tida, for uke 40 er skolens høstferie i Osloområdet... Det er det her også. Men som lærer kan jeg ikke velge en annen tid heller. Satser på å finne en billig restplasstur. Eller så er det et godt alternitiv å reise fra 'Sverige. Ikke det samme presset på tiden (uke 40), og mye billigere + kurs, så da blir det ikke så ille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.