drizzle Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Hvordan gjør man det når man skriver søknad på mail om stilling som personlig assistent? I stillingsannonsen står det ingenting om CV. Er det vanlig å legge ved en CV til slike søknader, eller fletter man bare inn den mest relevante informasjonen? Da jeg kikket gjennom CV'en min, så den altfor omfattende ut, i tillegg til at den er formulert med "sjefer" som målgruppe og selvfølgelig inneholder alt av utdanning, arbeidserfaring og andre opplysninger. Har noen av dere erfaring med dette? Sender man bare søknad på mail, uten CV? 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg ville sendt med CV, ser ingen grunn til å la være. 0 Siter
drizzle Skrevet 16. august 2009 Forfatter Skrevet 16. august 2009 Jeg ville sendt med CV, ser ingen grunn til å la være. Jeg kom fram til det jeg også. Takk for svar. 0 Siter
Gjest tilpasning Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Kan du ikke bare gjøre CVen din litt mindre omfattende? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.