Gjest Agnete-M Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg er rimelig sikker på at jeg har pådratt meg influensa, jeg har de siste dagene slitt med intens kroppsverk, vondt i halsen og i hodet, vært fryktelig slapp og følt meg generelt dårlig. I dag har jeg hatt feber på på 38,2, og det er ganske mye for meg. Ligger og sover for det meste. Tenkte ringe legen i morgen. Men er det egentlig noe annet enn influensa dette kan være? Og vil det da si svineinfluensa? 0 Siter
Gjest all influensa er svinenfluensa nå Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Det er nesten helt sikkert influensa-. Og ja, hvis du har influensa er det svineinfluensa, som er navnet på den eneste influensaen som er i landet nå. Ring legen i morgen tidlig. Og hold deg hjemme i syv dager, ikke gå på jobb, butikk eller ta kollektivtransport. Bare vær hjemme og bli frisk, og ikke spre smitte ut av huset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.