Gå til innhold

Influensa i disse tider

Anbefalte innlegg

Gjest Agnete-M
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at jeg har pådratt meg influensa, jeg har de siste dagene slitt med intens kroppsverk, vondt i halsen og i hodet, vært fryktelig slapp og følt meg generelt dårlig. I dag har jeg hatt feber på på 38,2, og det er ganske mye for meg. Ligger og sover for det meste. Tenkte ringe legen i morgen. Men er det egentlig noe annet enn influensa dette kan være? Og vil det da si svineinfluensa?

Gjest all influensa er svinenfluensa nå
Skrevet

Det er nesten helt sikkert influensa-. Og ja, hvis du har influensa er det svineinfluensa, som er navnet på den eneste influensaen som er i landet nå.

Ring legen i morgen tidlig. Og hold deg hjemme i syv dager, ikke gå på jobb, butikk eller ta kollektivtransport. Bare vær hjemme og bli frisk, og ikke spre smitte ut av huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...