Gjest influensa? Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 I morgentimene i dag, ble jeg plutselig kvalm og ville bare støtte hodet i hendene. Nå i kveld kommmer det sigende tilbake og jeg ligger nå å prøver å skrive dette innlegget. Jeg har første jobbedag i morgen etter 2 måneders ferie. Skal på kurs sammen med 300 andre. Bør jeg holde meg hjemme for at dettte kan være influensa? Jeg har aldri hatt omgangssyke og har ikke kastet opp på 20 år. Har ikke noen andre symptomer annet enn sterk kvalme og svettetokter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Se det an over natten og hvordan formen er i morgen tidlig. 0 Siter
Gjest kvakk kakk Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Dersom du ikke får feber, (og føler deg frisk nok) kan du vel gå på jobb. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg antar du ikke hadde klart å gå på jobb i den tilstanden du er i nå? Om formen er den samme imorgen tidlig, så dropper du nok jobben uansett.. Blir du bedre er det antagelig ikke influensa på gang? 0 Siter
Gjest influena? Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Jeg antar du ikke hadde klart å gå på jobb i den tilstanden du er i nå? Om formen er den samme imorgen tidlig, så dropper du nok jobben uansett.. Blir du bedre er det antagelig ikke influensa på gang? Jeg våknet frisk og rask i dag tidlig:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Jeg våknet frisk og rask i dag tidlig:) Bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.