Gå til innhold

Kvalm=svineinfluensa=holde seg hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest influensa?
Skrevet

I morgentimene i dag, ble jeg plutselig kvalm og ville bare støtte hodet i hendene.

Nå i kveld kommmer det sigende tilbake og jeg ligger nå å prøver å skrive dette innlegget.

Jeg har første jobbedag i morgen etter 2 måneders ferie.

Skal på kurs sammen med 300 andre.

Bør jeg holde meg hjemme for at dettte kan være influensa?

Jeg har aldri hatt omgangssyke og har ikke kastet opp på 20 år.

Har ikke noen andre symptomer annet enn sterk kvalme og svettetokter.

Skrevet

Se det an over natten og hvordan formen er i morgen tidlig.

Gjest kvakk kakk
Skrevet

Dersom du ikke får feber, (og føler deg frisk nok) kan du vel gå på jobb.

Skrevet

Jeg antar du ikke hadde klart å gå på jobb i den tilstanden du er i nå? Om formen er den samme imorgen tidlig, så dropper du nok jobben uansett.. Blir du bedre er det antagelig ikke influensa på gang?

Gjest influena?
Skrevet

Jeg antar du ikke hadde klart å gå på jobb i den tilstanden du er i nå? Om formen er den samme imorgen tidlig, så dropper du nok jobben uansett.. Blir du bedre er det antagelig ikke influensa på gang?

Jeg våknet frisk og rask i dag tidlig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...