Mrs D Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Tok en liten kikk nå. Å rope dol-mafia fordi flere taler i mot en virker unektelig noe paranoid. ''Å rope dol-mafia fordi flere taler i mot en virker unektelig noe paranoid.'' Men det er jo i sånne sammenhenger at det ropes om DOL-politi og DOL-kjerringer også, er det ikke? Og jeg har fremdeles ikke lest akkurat den tråden det vises til her. Kun en generell betraktning fra min side... 0 Siter
black wealch Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 ''Å rope dol-mafia fordi flere taler i mot en virker unektelig noe paranoid.'' Men det er jo i sånne sammenhenger at det ropes om DOL-politi og DOL-kjerringer også, er det ikke? Og jeg har fremdeles ikke lest akkurat den tråden det vises til her. Kun en generell betraktning fra min side... Prøv å legge inn et innlegg på foreldre-småbarn om at en vil slutte å amme når trillingbabyene er 3 mnd, pga at en vil reise på jentetur til Dubai i 1 mnd, for å shoppe. Oj, oj, da kommer både dol-politiet og dol-kjerringene stormende. Og kanskje også dol-mafiaen ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Prøv å legge inn et innlegg på foreldre-småbarn om at en vil slutte å amme når trillingbabyene er 3 mnd, pga at en vil reise på jentetur til Dubai i 1 mnd, for å shoppe. Oj, oj, da kommer både dol-politiet og dol-kjerringene stormende. Og kanskje også dol-mafiaen ;-) ...men spørsmålet er da: Hva med dol_kjendisene_? ;-) 0 Siter
black wealch Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 ...men spørsmålet er da: Hva med dol_kjendisene_? ;-) Ja, ka du tru? Du er jo en kjendis ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Ja, ka du tru? Du er jo en kjendis ;-) Nah, mer dolkjerring skulle jeg tru! 0 Siter
Mrs D Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Prøv å legge inn et innlegg på foreldre-småbarn om at en vil slutte å amme når trillingbabyene er 3 mnd, pga at en vil reise på jentetur til Dubai i 1 mnd, for å shoppe. Oj, oj, da kommer både dol-politiet og dol-kjerringene stormende. Og kanskje også dol-mafiaen ;-) :-D Nei takk! Nå er det vel knapt andre forum enn Åpent og Data jeg bruker, så da "slipper jeg unna" de på Småbarn. Men man roper da her også om DOL-politi og og DOL-kjerringer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 ''Å rope dol-mafia fordi flere taler i mot en virker unektelig noe paranoid.'' Men det er jo i sånne sammenhenger at det ropes om DOL-politi og DOL-kjerringer også, er det ikke? Og jeg har fremdeles ikke lest akkurat den tråden det vises til her. Kun en generell betraktning fra min side... Er ikke så kjent med betegnelsene dol-politi og dol-kjerringer, men trodde de var i en annen kategori enn dol-mafiaen. 0 Siter
Mrs D Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Er ikke så kjent med betegnelsene dol-politi og dol-kjerringer, men trodde de var i en annen kategori enn dol-mafiaen. Jadda, men de er alle tilsynelatende ukritisk brukt av enkelte. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Dette har vært gjentakende tema i årevis, har aldri giddet å involvere meg. Det er altfor ungdomsskole å henge seg opp i hvem som er i klikk med hvem, hvem som er populære og hvem som ikke får oppmerksomhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.