Gå til innhold

Seriøst spm. ang. DOL-mafiaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en liten kikk nå.

Å rope dol-mafia fordi flere taler i mot en virker unektelig noe paranoid.

''Å rope dol-mafia fordi flere taler i mot en virker unektelig noe paranoid.''

Men det er jo i sånne sammenhenger at det ropes om DOL-politi og DOL-kjerringer også, er det ikke? Og jeg har fremdeles ikke lest akkurat den tråden det vises til her. Kun en generell betraktning fra min side...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• også en mor

14

• Mrs D

11

• black wealch

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men det er jo i sånne sammenhenger at det ropes om DOL-politi og DOL-kjerringer også, er det ikke? Og jeg har fremdeles ikke lest akkurat den tråden det vises til her. Kun en generell betraktning fra min side...

Prøv å legge inn et innlegg på foreldre-småbarn om at en vil slutte å amme når trillingbabyene er 3 mnd, pga at en vil reise på jentetur til Dubai i 1 mnd, for å shoppe.

Oj, oj, da kommer både dol-politiet og dol-kjerringene stormende. Og kanskje også dol-mafiaen

;-)

Skrevet

Prøv å legge inn et innlegg på foreldre-småbarn om at en vil slutte å amme når trillingbabyene er 3 mnd, pga at en vil reise på jentetur til Dubai i 1 mnd, for å shoppe.

Oj, oj, da kommer både dol-politiet og dol-kjerringene stormende. Og kanskje også dol-mafiaen

;-)

...men spørsmålet er da: Hva med dol_kjendisene_? ;-)

Skrevet

...men spørsmålet er da: Hva med dol_kjendisene_? ;-)

Ja, ka du tru?

Du er jo en kjendis ;-)

Skrevet

Ja, ka du tru?

Du er jo en kjendis ;-)

Nah, mer dolkjerring skulle jeg tru!

Skrevet

;-)

:-D Nei takk!

Nå er det vel knapt andre forum enn Åpent og Data jeg bruker, så da "slipper jeg unna" de på Småbarn. Men man roper da her også om DOL-politi og og DOL-kjerringer.

Gjest Elextra
Skrevet

Er ikke så kjent med betegnelsene dol-politi og dol-kjerringer, men trodde de var i en annen kategori enn dol-mafiaen.

Skrevet

Er ikke så kjent med betegnelsene dol-politi og dol-kjerringer, men trodde de var i en annen kategori enn dol-mafiaen.

Jadda, men de er alle tilsynelatende ukritisk brukt av enkelte.

Gjest mikkelina
Skrevet

Dette har vært gjentakende tema i årevis, har aldri giddet å involvere meg. Det er altfor ungdomsskole å henge seg opp i hvem som er i klikk med hvem, hvem som er populære og hvem som ikke får oppmerksomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...