Gjest solfryd Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Jeg snakker om skinkepålegg og salami.... Blir temmelig oppgitt over alt som liksom skal være så farlig... Man kan jo liksom få kreft av alt mulig, jo. Da er det nok best å bare leve som en alltid har pleid uten å ta hensyn til stadig nye ting på "kreftlista"... En skal jo dø uansett. ;-) 0 Siter
Gjest har prøvd det meste, men.. Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Mus og rotter er vel det eneste som ikke er farlig å spise. Har ihvertfall ikke lest noe om dette i avisen enda... 0 Siter
brilleslangen Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Mus og rotter er vel det eneste som ikke er farlig å spise. Har ihvertfall ikke lest noe om dette i avisen enda... he he... bare vent.. Begynner man å spise det(grøss), så viser det seg nok at det er farligere enn alt annet ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Ja, jeg leser slikt, og legger informasjonen i den berømte "glemmeboken". Litt av mye i stedet for mye av litt tror jeg er eneste måte å lese sunnest mulig på:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.