Gå til innhold

Vedr. Elkjøps ekstraforsikring

Anbefalte innlegg

Gjest Eller må vi kjøpe?
Skrevet

Vi har det på et digialkamera.

Nå har gubben forlagt laderen til dette kameraet, vi har lett hele huset rundt, over alt, men finner det ikke. Kamera blir ikke ladet på annen måte.

Vet noen av dere om dette går på en slik forsikring slik at vi kan få tak i en ny lader gratis?

Fortsetter under...

brilleslangen
Skrevet

Dere kan nok ikke regne med å få ny lader nei.

Her er betingelsene for elkjøps trygghetsforsikring

http://www.happycare.no/files/jjPvcccX.pdf

Og det at man roter bort ting dekkes nok ikke av forsikringen... tror du ikke da elkjøp ville blitt utsatt for et massivt, " oi jeg har visst rotet bort kameraet mitt, eller vi finner ikke igjen laptopen" Ogplutselig har kjøperen flere sett avalt man har kjøpt... så elkjøp kan nok ikke stå ansvarlig forat vi roter. Men er du uheldig og mister kameraet i vannet og har denne ekstraforsikringen, så vil elkjøp ta inn kameraet,(og ser samtidig om skaden kan samsvare med det som er oppgitt) og går det ikke å reparere så får du nytt. Slik har jeg forstått det.

Så dere må nok kjøpe ny batterilader om dere skal få ladet kameraet ja.

Skrevet

Det er vel kameraet dere har forsikring på, ikke laderen. Og som brilleslangen sier så har jo ikke Elkjøp noe ansvar for at dere roter. ;o)

Gjest ser du hvor dumt spørsmålet er?
Skrevet

Selvsagt står Elkjøp å deler ut ladere gratis. *haha*

Gjest gjelds ikke når det gjelder
Skrevet

IKKE kjøp Elkjøps ekstraforsikringer verken på pc eller kamera eller noe som helst. Forsikringen gjelder bare på helt sannsynlig ting som aldri inntreffer likevel. Vanlige feil derimot, dekkes ikke engang verken med den vanlige forsikringen deres eller den ekstra. Det har jeg smertelig fått erfare.

Gidder ikke bruke ett øre på slike ekstraforsikringer etter dette, den er bare lagt opp så Elkjøp tjener MASSE på den, fordi nesten alle tror de bør kjøpe den....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...