Lotte :o) Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Barn nr 10 er på vei. Imponert? NOT! http://www.seher.no/820840/tv-2-stein-kaare-blir-pappa-for-tiende-gang 0 Siter
Gjest mien Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Det var da voldsomt. Fordomsfull? Hva ble galt med å få barn? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Det var da voldsomt. Fordomsfull? Hva ble galt med å få barn? Huff da. Ny og 21 år yngre dame, og selvsagt et nytt kjærlighetsbarn. Media gjør enkelte gamle mannfolk populære overfor yngre damer, ser det ut til. Nesten som Wilborn, jo! ;-) 0 Siter
Gjest lemura Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250582386' post='4194676] Huff da. Ny og 21 år yngre dame, og selvsagt et nytt kjærlighetsbarn. Media gjør enkelte gamle mannfolk populære overfor yngre damer, ser det ut til. Nesten som Wilborn, jo! ;-) Hva mener du??? De to er da noen virkelige godbiter. Kjendisrollen kan da umulig påvirke damene her! 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Wohoo, litt av en stud han der..... Får håpe han bidrar i det daglige med alle ungene han setter til verden også... 0 Siter
Druzilla Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Hva mener du??? De to er da noen virkelige godbiter. Kjendisrollen kan da umulig påvirke damene her! Jeg syns det er hyggelig at folk får barn,men syns de skal tenke seg om når de kommer til en viss alder.Nå mener jeg ikke at samboeren hans er "for gammel" til at hun burde få barn!Men han er 58 nå,64 når ungen begynner på skolen,78(!) når barnet er 20...Jeg har selv foreldre som er endel eldre enn gjennomsnittet,og det er bare bra det når det gjelder livserfaring og sånn.Men jeg syns de som får barn i så høy alder først burde tenke på hvordan dette blir for barnet,han har jo 9 barn fra før også.Hadde vært litt anderledes hvis han ikke hadde barn fra før av. Jeg vet jo ikke alt om hans eller andre menns situasjon,men jeg syns det er ganske egoistisk å få barn i den alderen. M.v.h. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Hva mener du??? De to er da noen virkelige godbiter. Kjendisrollen kan da umulig påvirke damene her! *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Wohoo, litt av en stud han der..... Får håpe han bidrar i det daglige med alle ungene han setter til verden også... Stud ja, rette ordet, det ;-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.