Gå til innhold

Stein Kåre Kristiansen befolker verden alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da voldsomt.

Fordomsfull?

Hva ble galt med å få barn?

Skrevet

Det var da voldsomt.

Fordomsfull?

Hva ble galt med å få barn?

Huff da. Ny og 21 år yngre dame, og selvsagt et nytt kjærlighetsbarn. Media gjør enkelte gamle mannfolk populære overfor yngre damer, ser det ut til. Nesten som Wilborn, jo! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250582386' post='4194676]

Huff da. Ny og 21 år yngre dame, og selvsagt et nytt kjærlighetsbarn. Media gjør enkelte gamle mannfolk populære overfor yngre damer, ser det ut til. Nesten som Wilborn, jo! ;-)

Hva mener du??? De to er da noen virkelige godbiter. Kjendisrollen kan da umulig påvirke damene her!

;)

Gjest mikkelina
Skrevet

Wohoo, litt av en stud han der..... Får håpe han bidrar i det daglige med alle ungene han setter til verden også...

Skrevet

Hva mener du??? De to er da noen virkelige godbiter. Kjendisrollen kan da umulig påvirke damene her!

;)

Jeg syns det er hyggelig at folk får barn,men syns de skal tenke seg om når de kommer til en viss alder.Nå mener jeg ikke at samboeren hans er "for gammel" til at hun burde få barn!Men han er 58 nå,64 når ungen begynner på skolen,78(!) når barnet er 20...Jeg har selv foreldre som er endel eldre enn gjennomsnittet,og det er bare bra det når det gjelder livserfaring og sånn.Men jeg syns de som får barn i så høy alder først burde tenke på hvordan dette blir for barnet,han har jo 9 barn fra før også.Hadde vært litt anderledes hvis han ikke hadde barn fra før av.

Jeg vet jo ikke alt om hans eller andre menns situasjon,men jeg syns det er ganske egoistisk å få barn i den alderen.

M.v.h.

Skrevet

;)

*s*

Skrevet

Wohoo, litt av en stud han der..... Får håpe han bidrar i det daglige med alle ungene han setter til verden også...

Stud ja, rette ordet, det ;-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...