Gjest solfryd Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=570263 Kvalmende... Denne dama tar vel altfor mye plass i sønnenes liv. Hun burde skygge banen og la guttene få leve sitt eget liv. Makan til sykt forhold! *brekker seg og spyyyr* ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Det er det flere som synes Se tråden - jeg vet omtrent når mine sønner har sex. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Det er det flere som synes Se tråden - jeg vet omtrent når mine sønner har sex. Ooops, så ikke den tråden jeg. Ja, da er vel temaet ferdigdebattert. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Ooops, så ikke den tråden jeg. Ja, da er vel temaet ferdigdebattert. ;-) Blir den familien noen gang ferdigdebattert? ;-) 0 Siter
Gjest at dere orker Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Jeg fatter ikke hvordan folk kan uttale seg så bastant og "hatefullt" om et menneske de kun kjenner gjennom de tabloide avisene. ps. Dette er ikke ment direkte til trådstarter, men til alle de som ynder å hate Berit Riise. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 For en grusom dame! Ja, er det ikke deilig å mislike noen så sterkt? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Ja, er det ikke deilig å mislike noen så sterkt? Mislike og mislike. Bruker ikke så mye energi på henne at jeg misliker henne, men hun er nå grusom for det ;O) 0 Siter
Gjest Jordgutten Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Vi har alle våre feil. Ikke kast stein i glasshus. 0 Siter
Gjest at dere orker Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Vi har alle våre feil. Ikke kast stein i glasshus. Takk. Endelig én til som tenker som jeg. 0 Siter
Gjest Jordgutten Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Takk. Endelig én til som tenker som jeg. Godt å høre 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Vi har alle våre feil. Ikke kast stein i glasshus. Det er greit nok at man kanskje ikke ukritisk skal kaste seg over mennesker og kritisere dem for ting de sier og gjør, eller hvordan de oppfører seg. Men når man er i rampelyset slik som f.eks. Riise-familien så må man faktisk også tåle å bli kommentert. 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Vi har alle våre feil. Ikke kast stein i glasshus. Ja, beklager. Dama virker jo som et grepa kvinnfolk! Sønnen betaler ned på gjelda si... http://www.nettavisen.no/nyheter/article2688624.ece ... mens mamma sutrer over at ho aldri har fått ei krone av pengene ho har rett på ... http://www.dagbladet.no/2009/08/19/sport/fotball/riise/baardsen/rettssak/7717950/ Og du kan gjerne kalle det å kaste stein i glasshus, men jeg tror sannheten er at de fleste av oss ville hatt vett til å holde sånne smålige (og visstnok også ikke helt sannferdige) uttalelser unna det offentlige rom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.