Druzilla Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Trenger noen tips på hva jeg kan gi kjæresten min til bursdagen hans.Er helt tom for ideer... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Litt lettere å komme med forslag om vi vet cirka alder og kjønn 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Du finner nok på noe lurt. Ikke lett å svare på for oss som ikke kjenner kjæresten din. Er han opptatt av materielle ting som hyller og smykker, eller naturen og en matkurv? Sport og utstyr? Deg og sexy undertøy? 0 Siter
Druzilla Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Litt lettere å komme med forslag om vi vet cirka alder og kjønn Det står jo bursdagen "hans" da også blir han 38 0 Siter
Druzilla Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Du finner nok på noe lurt. Ikke lett å svare på for oss som ikke kjenner kjæresten din. Er han opptatt av materielle ting som hyller og smykker, eller naturen og en matkurv? Sport og utstyr? Deg og sexy undertøy? Han er vel ikke så materialistisk av seg egentlig.Sykkelhjelm trenger han,men vil ikke gi han det tror jeg siden vi ikke har vært så lenge sammen.tenkte på en genser eller noe,men har lyst til å gi han noe som viser at jeg er glad i han som også kan være "praktisk". 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Du finner nok på noe lurt. Ikke lett å svare på for oss som ikke kjenner kjæresten din. Er han opptatt av materielle ting som hyller og smykker, eller naturen og en matkurv? Sport og utstyr? Deg og sexy undertøy? ''Er han opptatt av materielle ting som hyller og smykker'' *fnis* Anser ikke en som liker å kjøpe/snekre hyller nødvendigvis for materialistisk. Men jeg liker smykker, så jeg er det antakelig 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Kjæresten min fikk nye kjøkkenkniver i fjor. Han blei kjempeglad. Men så er han innmari glad i å lage mat, da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Kjæresten min fikk nye kjøkkenkniver i fjor. Han blei kjempeglad. Men så er han innmari glad i å lage mat, da. Tror ikke min hadde blitt så glad for det samme ) Ikke jeg heller forøvrig. Hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Han er vel ikke så materialistisk av seg egentlig.Sykkelhjelm trenger han,men vil ikke gi han det tror jeg siden vi ikke har vært så lenge sammen.tenkte på en genser eller noe,men har lyst til å gi han noe som viser at jeg er glad i han som også kan være "praktisk". Kjærestevott! http://home.online.no/~spion13/strikking/Kjaerestevotter_01.htm 0 Siter
Gjest golo Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 En hyggelig stund for dere begge? http://www.dragonfly.no/pages_no/spesielle_anledninger.htm 0 Siter
Gjest atschooo Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Kjærestevott! http://home.online.no/~spion13/strikking/Kjaerestevotter_01.htm Strikker du på bestilling? 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Strikker du på bestilling? Jeg er nok ikke så kreativ nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.