morsan Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 ...fra etterkrigstiden ble "Beatles", med over dobbelt så mange stemmer som toeren. :-) Da fikk jeg altså rett, da jeg tidligere i sommer sa til min mann da Aftenposten utlyste denne konkurransen at det bare _måtte_ bli Beatles som ville gå av med seieren. :-) http://oslopuls.aftenposten.no/kunst_scene/article246965.ece 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Ja, det var vel ikke så overraskende, kanskje. Jeg holder på med Seierherrene av Roy Jacobsen, fin bok, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lest den før! 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Ja, det var vel ikke så overraskende, kanskje. Jeg holder på med Seierherrene av Roy Jacobsen, fin bok, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lest den før! Jeg har blitt inspirert til å lese Seierherrene nettopp pga denne avstemmingen, så dden står på "programmet"! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Ja, det var vel ikke så overraskende, kanskje. Jeg holder på med Seierherrene av Roy Jacobsen, fin bok, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lest den før! Jeg leser den også nå. Har den som pensum i år. Men jeg kommer liksom ikke ordentlig i gang. 0 Siter
Elis31 Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Ja den var en fantastisk bok synes jeg. Tror det er den boken som har gjort mest inntrykk på meg. Og jeg var sikkert 20 når je leste den første gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.