Gjest trenger utskrift NÅ! Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Det kommer en svart strek (med brudd) på venstre side når jeg skriver ut, tror det særlig gjelder fargeutskrifter, og det er det jeg trenger nå. Har liten tid, skal helst være ferdig i morgen formiddag. Hva kan jeg gjøre? (Med teskje.) Har hp deskjet 1300 og windows vista home premium hvis det har noe å si. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Har du gått inn og sjekket at det er riktig skrivermodell som er registrert. (både merke og modellnr må stemme overens medden skriveren du bruker.) Når du er i word går du på fil- skriv ut- og ser skrivernavnet med modellnummer der. Hvis det står riktig merke men feil modell kan noen typer utskrifter fungere men ikke alle. Så jeg ville sjekket der. Og hvis du ikke finner riktig modell der må du gå til kontrollpanel-skrivere- og legge til riktig skriver.. 0 Siter
Gjest ville jeg gjort Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Jeg kan ikke hjelpe deg. Men hadde jeg hatt veldig dårlig tid, og hatt noen rundt meg som var flinke med slikt, ville jeg nokk fridd til dem. For å spare tid. Blir det mye mas ville jeg overført det til en minnepenn, og tatt det med et annet sted til utskriving. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.