Gå til innhold

Tone+Aksel= sant

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

27

• Elis31

5

• AneM1365380603

2

• Lotte :o)

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest BillieBean
Skrevet

Han mener nok at hun har en frodig sjel :-)

Å selvsagt, der har vi det. Dumme meg:) En frodig sjel ja. Det er et kompliment, eller....? *fnis*

Skrevet

Å selvsagt, der har vi det. Dumme meg:) En frodig sjel ja. Det er et kompliment, eller....? *fnis*

Ja, du trodde da vel ikke at det er utseendet til Tone han har falt for? :-) Klart at det er sjelen hennes han snakker om :-)

Skrevet

Ja, du trodde da vel ikke at det er utseendet til Tone han har falt for? :-) Klart at det er sjelen hennes han snakker om :-)

*hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250882536' post='4196668]

*hehe*

Men hun er vakker - det kan ingen ta i fra henne:-) Klart at det føles ok for en mann å kapre drømmekvinnen. Og det kan sikkert forveksles med kjærlighet en stund. Eller kanskje det er kjærlighet? Hvem vet :-)

Skrevet

Hvis jeg skal spå i fremtiden tror jeg ikke det kommer til å vare.

Gjest BillieBean
Skrevet

Hvis jeg skal spå i fremtiden tror jeg ikke det kommer til å vare.

Si ikke det, Elis31. Tone er den typen jente som gir menn det de trenger. Enorme mengder bekreftelse ( jeg VET han kommer til å vinne, for han er verden beste skuespiller!) Hun synes at han er den kjekkeste og mest begavede mannen i verden, og hun viser det. Hun sier det høyt mens hun rundkysser ham:) Dessuten er hun smellvakker og alle kompisene hans er sjalu, og hun virker lidenskapelig og er nok en drøm i senga. Hennie er stuck, hehe. At hun ikke er så lur er bare en bagatell. Det betyr ikke så mye:)

Skrevet

Si ikke det, Elis31. Tone er den typen jente som gir menn det de trenger. Enorme mengder bekreftelse ( jeg VET han kommer til å vinne, for han er verden beste skuespiller!) Hun synes at han er den kjekkeste og mest begavede mannen i verden, og hun viser det. Hun sier det høyt mens hun rundkysser ham:) Dessuten er hun smellvakker og alle kompisene hans er sjalu, og hun virker lidenskapelig og er nok en drøm i senga. Hennie er stuck, hehe. At hun ikke er så lur er bare en bagatell. Det betyr ikke så mye:)

'Tone er den typen jente som gir menn det de trenger.'

Men får Tone det hun trenger?

Gjest BillieBean
Skrevet

'Tone er den typen jente som gir menn det de trenger.'

Men får Tone det hun trenger?

Det vet jeg ingenting om. Jeg håper det. Hun søker seg mot eldre menn ser det ut som, og jeg håper de hun finner er voksne i hodet også.

Skrevet

Det vet jeg ingenting om. Jeg håper det. Hun søker seg mot eldre menn ser det ut som, og jeg håper de hun finner er voksne i hodet også.

Men er Tone voksen i hodet?

Hehe nei, nå får jeg slutte her ;)

Skrevet

"Eldre menn" er vel litt drøyt....:-) Eldre enn henne, men ikke eldre:-)

Skrevet

Men er Tone voksen i hodet?

Hehe nei, nå får jeg slutte her ;)

Jeg har i hvert fall "aldri" blitt så skuffet over en manns dømmekraft som akkurat i dette tilfellet. Jeg trodde Axel Hennie var av dem som hadde litt mer tankevirksomhet enn som så. Jeg ble direkte skuffet.....

Gjest BillieBean
Skrevet

"Eldre menn" er vel litt drøyt....:-) Eldre enn henne, men ikke eldre:-)

En god del eldre enn henne, mente jeg. Kan jeg minne deg på at det ikke er så lenge siden hun uttalte offentlig at hun nesten var et barn, og at puppene hennes enda ikke var utvokste. I forhold til henne er disse "eldre" samme hvor ungdommelige luer de går med;)

Skrevet

Jeg har i hvert fall "aldri" blitt så skuffet over en manns dømmekraft som akkurat i dette tilfellet. Jeg trodde Axel Hennie var av dem som hadde litt mer tankevirksomhet enn som så. Jeg ble direkte skuffet.....

Hva har fått deg til å tro at Hennie er i besittelse av så stor tankevirksomhet da? Jeg synes fyren virker umoden og har et språk som forteller alt annet enn at det foregår så mye innafor der. Men jeg kjenner selvsagt ikke fyren....

Skrevet

Skjønner hva du mener.

Bare tror de er for forskjellige til at det skal vare.

Skrevet

En god del eldre enn henne, mente jeg. Kan jeg minne deg på at det ikke er så lenge siden hun uttalte offentlig at hun nesten var et barn, og at puppene hennes enda ikke var utvokste. I forhold til henne er disse "eldre" samme hvor ungdommelige luer de går med;)

Ok:-)

Skrevet

Hva har fått deg til å tro at Hennie er i besittelse av så stor tankevirksomhet da? Jeg synes fyren virker umoden og har et språk som forteller alt annet enn at det foregår så mye innafor der. Men jeg kjenner selvsagt ikke fyren....

Jeg har - inntil dette skjedde - sett på fyren som en intelligent og moden fyr. Men jeg tok tydeligvis feil.

Skrevet

Skjønner hva du mener.

Bare tror de er for forskjellige til at det skal vare.

Det tror jeg også. Eller at de er i en eller annen form for "rus" som de en dag våkner opp av. Men de så jo passe forelsket ut i kveld da:-)

Skrevet

Jeg har - inntil dette skjedde - sett på fyren som en intelligent og moden fyr. Men jeg tok tydeligvis feil.

Ja tydelig...Tror i grunnen du mangler litt dømmekraft med tanke på hva du har trodd om han tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...