Gå til innhold

Tone+Aksel= sant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja tydelig...Tror i grunnen du mangler litt dømmekraft med tanke på hva du har trodd om han tidligere.

Hva mener du med det?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

27

• Elis31

5

• AneM1365380603

2

• Lotte :o)

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har - inntil dette skjedde - sett på fyren som en intelligent og moden fyr. Men jeg tok tydeligvis feil.

Aksel Hennie var en av Oslos verste taggere i ungdomstida. Så vidt jeg vet fikk han visst en av de største bøtene som er gitt. Jeg kan fortsatt huske saken fra da jeg bodde i Oslo på den tiden ;)

Godt han fikk ut kreativiteten sin på andre måter etterhvert :)

Skrevet

Aksel Hennie var en av Oslos verste taggere i ungdomstida. Så vidt jeg vet fikk han visst en av de største bøtene som er gitt. Jeg kan fortsatt huske saken fra da jeg bodde i Oslo på den tiden ;)

OK...men hva så..?

Skrevet

OK...men hva så..?

Sier kanskje litt om intelligensnivået? ;)

Neida, jeg har sikkert bare fordommer mot ungdommer som bedriver slikt ;)

Forresten tror jeg man skal være ganske intelligent for å kunne bli en så god skuespiller.

Skrevet

Hva mener du med det?

Jeg mener at du mangler dømmekraft når du har ansett han for å være moden og intelligent før han valgte Tone som partner. Og ikke minst mener jeg at du er en fordømmende person som kan sitte å uttrykke deg om at modenhet og intelligens forsvinner hos et menneske fordi man forelsker seg i en kvinne med egenskaper du vet fint lite om.

Gjest BillieBean
Skrevet

Aha! Et stort markeringsbehov. Det forklarer jo egentlig både yrkes-og jentevalg:)

Skrevet

Sier kanskje litt om intelligensnivået? ;)

Neida, jeg har sikkert bare fordommer mot ungdommer som bedriver slikt ;)

Forresten tror jeg man skal være ganske intelligent for å kunne bli en så god skuespiller.

Fordommer er ingen ok målestokk, togli. Jeg er helt overbevist om at det ikke er noe i veien med intelligensen til Hennie. Jeg tror bare han at er blendet av Tone, som vi alle kan bli av andre mennekser innimellom. Han er ikke noe mer enn et menneske, rett og slett.

Skrevet

Jeg mener at du mangler dømmekraft når du har ansett han for å være moden og intelligent før han valgte Tone som partner. Og ikke minst mener jeg at du er en fordømmende person som kan sitte å uttrykke deg om at modenhet og intelligens forsvinner hos et menneske fordi man forelsker seg i en kvinne med egenskaper du vet fint lite om.

Jeg regnet med at denne kommentarren ville komme. I og med at jeg uttrykker meg såpass bastant som jeg gjør. Jeg ser på Tone som en ung og umoden kvinne som bruker media til å oppnå det hun vil - gjennom sitt utseende først og fremst. Hun virker verken dum eller smart - slik jeg har opplevd henne. A. H. har gitt meg et helt annet inntrykk de gangene jeg har hørt han snakke.

Men hva vet jeg om dette? Ingenting. Heldigvis :-)

Skrevet

Jeg regnet med at denne kommentarren ville komme. I og med at jeg uttrykker meg såpass bastant som jeg gjør. Jeg ser på Tone som en ung og umoden kvinne som bruker media til å oppnå det hun vil - gjennom sitt utseende først og fremst. Hun virker verken dum eller smart - slik jeg har opplevd henne. A. H. har gitt meg et helt annet inntrykk de gangene jeg har hørt han snakke.

Men hva vet jeg om dette? Ingenting. Heldigvis :-)

Som du skriver til Togli, fordommer er ingen ok målestokk og det er det du uttrykker når du snakker om Tone.

I tillegg avslutter du nå med å si at du ikke vet noenting om dette...Men bastante meninger, se det har vi....

Skrevet

Som du skriver til Togli, fordommer er ingen ok målestokk og det er det du uttrykker når du snakker om Tone.

I tillegg avslutter du nå med å si at du ikke vet noenting om dette...Men bastante meninger, se det har vi....

Bare så det er helt klart: Jeg liker ikke Tone D.AA .Jeg synes hun virker slu og utspekulert. Er det lov å mene dette, ut i fra det untrykket hun selv har servert i media? På den annen side så virker det som om hun omgir seg med fjols -eller mannfolk som blir til fjols rundt henne. Axel Hennie ble et fjols i hennes nærvær.

Skrevet

Fordommer er ingen ok målestokk, togli. Jeg er helt overbevist om at det ikke er noe i veien med intelligensen til Hennie. Jeg tror bare han at er blendet av Tone, som vi alle kan bli av andre mennekser innimellom. Han er ikke noe mer enn et menneske, rett og slett.

Nå må du ikke ta meg så seriøst da ;) Jeg kjenner ham ikke - enkelt og greit :)

Skrevet

Bare så det er helt klart: Jeg liker ikke Tone D.AA .Jeg synes hun virker slu og utspekulert. Er det lov å mene dette, ut i fra det untrykket hun selv har servert i media? På den annen side så virker det som om hun omgir seg med fjols -eller mannfolk som blir til fjols rundt henne. Axel Hennie ble et fjols i hennes nærvær.

Nå må du ikke være så fordomsfull ;)

*ertehumør* ;)

Skrevet

Nå må du ikke være så fordomsfull ;)

*ertehumør* ;)

Hm..hm...:-) Håper du selv er en åpenhjertig sjel, på alle måter :-)

Skrevet

Hm..hm...:-) Håper du selv er en åpenhjertig sjel, på alle måter :-)

Jeg jobber stadig med saken og er iallefall bevisst på hvilke fordommer jeg har og vet at de ikke alltid stemmer mer virkeligheten ;-)

Skrevet

Jeg jobber stadig med saken og er iallefall bevisst på hvilke fordommer jeg har og vet at de ikke alltid stemmer mer virkeligheten ;-)

Det er bra :-)

Skrevet

Hadde du vært 16 år og misunnelig kunne jeg forstått din fordømmende holdning. Men jeg har gjennom å ha lest en del av dine kommentarer her inne forstått det slik at du er et godt voksen dame. Nå vet jeg at overmodne damer også kan ha en tendens til å spy ut av seg litt edder og galle også og sure oppgulp om alt og alle. At de gjerne har litt lite å drive med og derfor bedriver tiden sin nevnte. Dessuten er de kanskje også litt misunnelig på vakker ungdom, da de innser at den tiden er forbi.

Forelskede blir fjols, være seg om de heter TDAA, AH eller noe helt annet. Det er vel intet nytt, men det er klart vi kan glemme det hvis det er lenge siden vi opplevde forelskelsens rus.

Skrevet

Søtt par disse to da :)

Søtt og søtt..Hun er høyere enn han, brunere enn han, mer frampå enn han..Søtt? Nei.

Skrevet

Hadde du vært 16 år og misunnelig kunne jeg forstått din fordømmende holdning. Men jeg har gjennom å ha lest en del av dine kommentarer her inne forstått det slik at du er et godt voksen dame. Nå vet jeg at overmodne damer også kan ha en tendens til å spy ut av seg litt edder og galle også og sure oppgulp om alt og alle. At de gjerne har litt lite å drive med og derfor bedriver tiden sin nevnte. Dessuten er de kanskje også litt misunnelig på vakker ungdom, da de innser at den tiden er forbi.

Forelskede blir fjols, være seg om de heter TDAA, AH eller noe helt annet. Det er vel intet nytt, men det er klart vi kan glemme det hvis det er lenge siden vi opplevde forelskelsens rus.

Hei du anonyme nick:-)

Nei, jeg misunner ingen å være i den fasen av livet. Det lover jeg på tro og ære. Og bortsett fra det: Jeg er lei av at alle former for reaksjon skal skyldes misunnelse. Så enkel er ikke denne verden. Vi som har levd en stund skønner kanskje at ting ikke allltid er slik som de ser ut som?

Gjest BillieBean
Skrevet

Vi (misunnelige?) damer på 30 + kan trøste oss med at om bare sånn ca 15 år kommer Tone tilå oppleve akkurat det samme som vi gjør nå. Det er ikke så lenge til. Tida flyr!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...