Gå til innhold

Tone+Aksel= sant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi (misunnelige?) damer på 30 + kan trøste oss med at om bare sånn ca 15 år kommer Tone tilå oppleve akkurat det samme som vi gjør nå. Det er ikke så lenge til. Tida flyr!:)

LOL:-) Men det ligger jo ikke der....Det er mye mer avansert enn som så?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

27

• Elis31

5

• AneM1365380603

2

• Lotte :o)

1

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Søtt og søtt..Hun er høyere enn han, brunere enn han, mer frampå enn han..Søtt? Nei.

Forelska folk er søte :)

Gjest BillieBean
Skrevet

LOL:-) Men det ligger jo ikke der....Det er mye mer avansert enn som så?

Å ja, men man får tute med ulvene osv;)

Skrevet

Å ja, men man får tute med ulvene osv;)

Noe sånt. ja :-)

Skrevet

Hei du anonyme nick:-)

Nei, jeg misunner ingen å være i den fasen av livet. Det lover jeg på tro og ære. Og bortsett fra det: Jeg er lei av at alle former for reaksjon skal skyldes misunnelse. Så enkel er ikke denne verden. Vi som har levd en stund skønner kanskje at ting ikke allltid er slik som de ser ut som?

''Hei du anonyme nick:-)''

Jeg ser du prøver deg på din vante taktikk :)

"Nei, jeg misunner ingen å være i den fasen av livet. Det lover jeg på tro og ære. Og bortsett fra det: Jeg er lei av at alle former for reaksjon skal skyldes misunnelse. Så enkel er ikke denne verden. Vi som har levd en stund skønner kanskje at ting ikke allltid er slik som de ser ut som?"

Dessverre følger det en del andre ting med alderdommen også hos enkelte, bitterhet og bedrevitenhet.

"Hun er brunere enn han, høyere enn han, mer frampå enn han. Søtt? Nei". Og du har levd en stund og skjønner at kanskje ting ikke alltid er slik de ser ut som? Hjelpes sier jeg bare.

Gjest BillieBean
Skrevet

Noe sånt. ja :-)

Ja, for å ta det føsrte først. Er man kvinne og 35+(?) bør man helst la være å mene for mye om kvinner som er yngre evt penere, for da er man garantert å få sjalusiargumentet brukt mot seg samme hvor mye visdom en besitter. Skal man mene noe bør det helst være ukritisk positivt. Sånn er det bare. Det er enklere for menn. De kan gjerne ytre seg kritisk om andre menn bare det finnes svakheter å ta tak i.

Jeg tror ikke det er så mye vits i å fortsette diskusjonen her, men jeg ser at du ser det samme som jeg ser. Kudos!;)

Skrevet

''Hei du anonyme nick:-)''

Jeg ser du prøver deg på din vante taktikk :)

"Nei, jeg misunner ingen å være i den fasen av livet. Det lover jeg på tro og ære. Og bortsett fra det: Jeg er lei av at alle former for reaksjon skal skyldes misunnelse. Så enkel er ikke denne verden. Vi som har levd en stund skønner kanskje at ting ikke allltid er slik som de ser ut som?"

Dessverre følger det en del andre ting med alderdommen også hos enkelte, bitterhet og bedrevitenhet.

"Hun er brunere enn han, høyere enn han, mer frampå enn han. Søtt? Nei". Og du har levd en stund og skjønner at kanskje ting ikke alltid er slik de ser ut som? Hjelpes sier jeg bare.

Dette gidder jeg ikke mer. Aner ikke hvem du er, og hvem du tror jeg er.

Æsj: til folk som stadig skal provosere- med ukjente nick:.-((

Skrevet

Ja, for å ta det føsrte først. Er man kvinne og 35+(?) bør man helst la være å mene for mye om kvinner som er yngre evt penere, for da er man garantert å få sjalusiargumentet brukt mot seg samme hvor mye visdom en besitter. Skal man mene noe bør det helst være ukritisk positivt. Sånn er det bare. Det er enklere for menn. De kan gjerne ytre seg kritisk om andre menn bare det finnes svakheter å ta tak i.

Jeg tror ikke det er så mye vits i å fortsette diskusjonen her, men jeg ser at du ser det samme som jeg ser. Kudos!;)

Helt og totallt enig med deg:-)

Skrevet

Vi (misunnelige?) damer på 30 + kan trøste oss med at om bare sånn ca 15 år kommer Tone tilå oppleve akkurat det samme som vi gjør nå. Det er ikke så lenge til. Tida flyr!:)

Jeg ser ikke noen grunn til å trøste meg med at hun kommer til å oppleve 30-årene eller 40-årene som jeg befinner meg i ;) Hun kommer sikkert til å være flott da også ;). Jeg føler meg flott og du er sikkert flott du også :)

Skrevet

Jeg ser ikke noen grunn til å trøste meg med at hun kommer til å oppleve 30-årene eller 40-årene som jeg befinner meg i ;) Hun kommer sikkert til å være flott da også ;). Jeg føler meg flott og du er sikkert flott du også :)

Drit i det....om jeg er flott eller ikke:-( Jeg trenger ikke den slags bekreftelser fra folk som er fiendtlig innstilt til meg i utgangspunktet. Sorry...;.(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hun er er langt unna det jeg vil kalle frodig.

Gjest BillieBean
Skrevet

Jammen, få deg litt sans for humor da;)

Skrevet

Dette gidder jeg ikke mer. Aner ikke hvem du er, og hvem du tror jeg er.

Æsj: til folk som stadig skal provosere- med ukjente nick:.-((

Klart du ikke gidder mer og at du henviser til at jeg er et anonymt nick. Anonymt for deg betyr at mine meninger er uten betydning og ikke av noen som helst verdi. Det viser igjen at du er fordømmende.

Mine ord til deg er basert på hvordan du til tider fremstår her inne og spesielt i denne tråden. Altså har jeg gjort det samme som du gjør med Tone. Dine skrevne ord har gitt meg et inntrykk av hvem du er og hva du står for og jeg forteller deg hva jeg synes om deg i forhold til det. Det tåler du imidlertid ikke. Kanskje du bør tenke igjennom at slik skitt du og andre serverer om Tone, uten å kjenne henne faktisk er noe hun må tåle til stadighet fordi hun er en offentlig person. Når det går opp for deg at dette kanskje kan oppleves sårende, så vil du kanskje lære deg til å kneppe igjen nebbet!

Du har gått tom for argumenter og da er det ikke annet å vente at du avslutter slik, stikker halen mellom beina og slikker dine sår. Selvsagt ikke uten og først forsøke å degradere meg og mine meninger....Nok sagt!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Grensen for hva man anser som flott, forflytter seg jo elde man blir. Heldigvis er det slik. Jeg vet om mange flotte damer og menn i 40 og 50-åra.

Skrevet

Drit i det....om jeg er flott eller ikke:-( Jeg trenger ikke den slags bekreftelser fra folk som er fiendtlig innstilt til meg i utgangspunktet. Sorry...;.(

Jeg har ikke sagt at du er flott!

Skrevet

Jammen, få deg litt sans for humor da;)

Du gikk glipp av blunketegnet forstår jeg ;)

Skrevet

Grensen for hva man anser som flott, forflytter seg jo elde man blir. Heldigvis er det slik. Jeg vet om mange flotte damer og menn i 40 og 50-åra.

Jeg har kanskje ikke flyttet grensene for hva som er flott, men jeg har utvidet horisonten med tanke på hva som gjør noen flotte :) Og som deg kjenner jeg mange flotte mennesker i alle aldre :)

Gjest BillieBean
Skrevet

Du gikk glipp av blunketegnet forstår jeg ;)

Jeg er flott ja, og jeg tviler ikke på at du også er det, men jeg tror muligens ikke du helt skjønner at jeg tuller litt med det faktum at kvinners meninger blir vurdert i lys av deres alder/utseende. Jeg har en fleipete tilnærming jeg, men det er et alvor under. Du ser det nok i morgen hvis du leser gjennom tråden da;)

Skrevet

Jeg har ikke sagt at du er flott!

Kan ikke forholde meg til folk som bare skal utfordre meg mht til alder, og meninger ut fra denne. Dessverre:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...