Gå til innhold

Tone+Aksel= sant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart du ikke gidder mer og at du henviser til at jeg er et anonymt nick. Anonymt for deg betyr at mine meninger er uten betydning og ikke av noen som helst verdi. Det viser igjen at du er fordømmende.

Mine ord til deg er basert på hvordan du til tider fremstår her inne og spesielt i denne tråden. Altså har jeg gjort det samme som du gjør med Tone. Dine skrevne ord har gitt meg et inntrykk av hvem du er og hva du står for og jeg forteller deg hva jeg synes om deg i forhold til det. Det tåler du imidlertid ikke. Kanskje du bør tenke igjennom at slik skitt du og andre serverer om Tone, uten å kjenne henne faktisk er noe hun må tåle til stadighet fordi hun er en offentlig person. Når det går opp for deg at dette kanskje kan oppleves sårende, så vil du kanskje lære deg til å kneppe igjen nebbet!

Du har gått tom for argumenter og da er det ikke annet å vente at du avslutter slik, stikker halen mellom beina og slikker dine sår. Selvsagt ikke uten og først forsøke å degradere meg og mine meninger....Nok sagt!

Jeg skjønner ikke hva du mener ut i fra denne tråden. Og jeg ønsker ikke å diskutere mer med deg,. Ut i fra det faktum at du bare virker fordomsfull og kranglete. Sorry..... Og godnatt :-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

27

• Elis31

5

• AneM1365380603

2

• Lotte :o)

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan ikke forholde meg til folk som bare skal utfordre meg mht til alder, og meninger ut fra denne. Dessverre:-(

Selvklart ikke.

Du har i denne tråden beskrevet Tone som UNG og derfor en UMODEN kvinne som bruker sitt UNGE og ja flotte utseende i media til å oppnå det hun vil. Du glemmer helt at Tone er artist og som artist er det et smart trekk, å ja tenke seg til, bruke media for å promotere seg selv, eller? Henie er blendet av hennes ungdommelighet og hennes utseende, så han har du degradert til et fjols uten dømmekraft. Hos han forsvant både intelligens og modenhet i det han møtte Tone.

Jeg mangler i grunnen ord.....

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener ut i fra denne tråden. Og jeg ønsker ikke å diskutere mer med deg,. Ut i fra det faktum at du bare virker fordomsfull og kranglete. Sorry..... Og godnatt :-)

Skaff deg litt selvinnsikt! God natt :)

Skrevet

Jeg er flott ja, og jeg tviler ikke på at du også er det, men jeg tror muligens ikke du helt skjønner at jeg tuller litt med det faktum at kvinners meninger blir vurdert i lys av deres alder/utseende. Jeg har en fleipete tilnærming jeg, men det er et alvor under. Du ser det nok i morgen hvis du leser gjennom tråden da;)

"jeg tuller litt med det faktum at kvinners meninger blir vurdert i lys av deres alder/utseende. Jeg har en fleipete tilnærming jeg, men det er et alvor under".

Det er akkurat det samme Tone rammes av, og det er det jeg vil frem til i denne tråden. Jeg tror ikke de som har gått hardest ut mot henne i denne tråden kjenner henne personlig. Kanskje mener man egentlig ikke vondt med det man sier heller. Men det gjør det ikke greit. Personkarakteristikker som gis av henne er kun basert på alder/utseende og at hun ofte opptrer i media. Og selvsagt nå at denne skuespilleren har mistet all fornuft da og blitt blendet av hennes vakre, ungdommelige yttre. Det utelukkes at hun kan ha andre positive egenskaper man kan falle for.

Skrevet

Selvklart ikke.

Du har i denne tråden beskrevet Tone som UNG og derfor en UMODEN kvinne som bruker sitt UNGE og ja flotte utseende i media til å oppnå det hun vil. Du glemmer helt at Tone er artist og som artist er det et smart trekk, å ja tenke seg til, bruke media for å promotere seg selv, eller? Henie er blendet av hennes ungdommelighet og hennes utseende, så han har du degradert til et fjols uten dømmekraft. Hos han forsvant både intelligens og modenhet i det han møtte Tone.

Jeg mangler i grunnen ord.....

Godt at du har troen på menneskeheten, tross alt. Det gir håp for til og med folk som meg- som er "åpenlyse" i sin "misunnelse" overfor folk som er penere, og ikke minst YNGRE enn dem selv.

Jeg bryr meg ikke om hva du mener og synes. Beklager så mye :-( Jeg bare beklager at det ikke finnes flere enn meg som reagerer på denne overfladiske verdenen vi lever i.

Natta:-)

Skrevet

Godt at du har troen på menneskeheten, tross alt. Det gir håp for til og med folk som meg- som er "åpenlyse" i sin "misunnelse" overfor folk som er penere, og ikke minst YNGRE enn dem selv.

Jeg bryr meg ikke om hva du mener og synes. Beklager så mye :-( Jeg bare beklager at det ikke finnes flere enn meg som reagerer på denne overfladiske verdenen vi lever i.

Natta:-)

Jeg forstår at du er sår..... Troen på menneskeheten er nok knust for mitt vedkommende. Men det fratar meg ikke evnen til å kunne se det vakre blant mye elendighet, og det finnes vakre mennesker blant de råtne eplene :). Denne tråden er dessverre en enkel påminnelse om at mennesket til tider er unødvendig slemt. Jeg synes det er beklagelig og jeg forstår ikke hvilken glede det kan gi å snakke nedlatende om personer man ikke kjenner. God natt igjen :)

Skrevet

Jeg forstår at du er sår..... Troen på menneskeheten er nok knust for mitt vedkommende. Men det fratar meg ikke evnen til å kunne se det vakre blant mye elendighet, og det finnes vakre mennesker blant de råtne eplene :). Denne tråden er dessverre en enkel påminnelse om at mennesket til tider er unødvendig slemt. Jeg synes det er beklagelig og jeg forstår ikke hvilken glede det kan gi å snakke nedlatende om personer man ikke kjenner. God natt igjen :)

Jeg er ikke sår, men jeg blir en smule forbannet innimellom. Jeg kan ikke annet enn å føle med og for de kjenidsene som hele tiden skal slenge følelsene sine midt i fjeset på oss Og der stopper det for mitt vedkommende. De bør nesten tåle det:-(

Takk for diskusjonen. Nå skal jeg legge meg og sove:-)

Skrevet

Jeg er ikke sår, men jeg blir en smule forbannet innimellom. Jeg kan ikke annet enn å føle med og for de kjenidsene som hele tiden skal slenge følelsene sine midt i fjeset på oss Og der stopper det for mitt vedkommende. De bør nesten tåle det:-(

Takk for diskusjonen. Nå skal jeg legge meg og sove:-)

Jaja vi kan alle bli forarget til tider, men kjærligheten bør vi vel omfavne Colette. Den er bare vakker ;) Så kan vi heller bruke vårt engasjement på områder hvor det er en salig rørig og hvor det virkelig trengs.

Takk selv og sov riktig godt :)

Gjest BillieBean
Skrevet

"jeg tuller litt med det faktum at kvinners meninger blir vurdert i lys av deres alder/utseende. Jeg har en fleipete tilnærming jeg, men det er et alvor under".

Det er akkurat det samme Tone rammes av, og det er det jeg vil frem til i denne tråden. Jeg tror ikke de som har gått hardest ut mot henne i denne tråden kjenner henne personlig. Kanskje mener man egentlig ikke vondt med det man sier heller. Men det gjør det ikke greit. Personkarakteristikker som gis av henne er kun basert på alder/utseende og at hun ofte opptrer i media. Og selvsagt nå at denne skuespilleren har mistet all fornuft da og blitt blendet av hennes vakre, ungdommelige yttre. Det utelukkes at hun kan ha andre positive egenskaper man kan falle for.

Jammen, jammen, denne jenta har da hatt alle muligheter til å gi et bedre inntrykk? Hun har klippekort hos alle ukeblader og aviser fordi hun er så hot at hun selger. Nå er du drøy. Skal det ikke være lov å uttrykke misnøye mot at en jente som henne tar spalteplassen som kunne vært tildelt noen som faktisk har noe å komme med? Det har ingenting med fordommerå gjøre, bare med at vi har sett henne i aksjon før og ønsker at andre kan få disse spaltemeterene. Jeg ønsker at andre får plassen hennes. For meg er hun totalt uinteressant selv om hun er penere enn de fleste.

Skrevet

Jammen, jammen, denne jenta har da hatt alle muligheter til å gi et bedre inntrykk? Hun har klippekort hos alle ukeblader og aviser fordi hun er så hot at hun selger. Nå er du drøy. Skal det ikke være lov å uttrykke misnøye mot at en jente som henne tar spalteplassen som kunne vært tildelt noen som faktisk har noe å komme med? Det har ingenting med fordommerå gjøre, bare med at vi har sett henne i aksjon før og ønsker at andre kan få disse spaltemeterene. Jeg ønsker at andre får plassen hennes. For meg er hun totalt uinteressant selv om hun er penere enn de fleste.

Bedre inntrykk? Jeg forstår ikke hva du mener? Media rår så jeg synes ikke du skal la Tone ta den støyten jeg da. Jeg tror neppe du selv hadde takket nei til spalteplass og betaling for å stille opp hvis det var ditt arbeide. Tone er ikke i alle blader hver uke, så det skulle da finnes lesestoff for deg også. Alternativt kan du hoppe over de sidene hvor hun omtales :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en teori om at Hennie ikke har et spesielt rikt ordforråd han heller, og at "frodig" der og da ramla ut som et synoym til "dum og deilig realitytvkaraokesangerinne".

Sånn sett rodde han den meget pent i land.

Skrevet

Si ikke det, Elis31. Tone er den typen jente som gir menn det de trenger. Enorme mengder bekreftelse ( jeg VET han kommer til å vinne, for han er verden beste skuespiller!) Hun synes at han er den kjekkeste og mest begavede mannen i verden, og hun viser det. Hun sier det høyt mens hun rundkysser ham:) Dessuten er hun smellvakker og alle kompisene hans er sjalu, og hun virker lidenskapelig og er nok en drøm i senga. Hennie er stuck, hehe. At hun ikke er så lur er bare en bagatell. Det betyr ikke så mye:)

Ut fra dette innlegget trodde jeg først du var en av disse mennene som var forblendet av henne, og tenkte med ja.... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...