Gå til innhold

Filmen "The reader"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare anbefale dere å se denne! Utrolig bra:)

Kate Winslet og Ralph Fiennes i to av hovedrollene.

Skrevet

Og jeg vil legge til: Les boken først ^^

Sikkert teit å lese boken etter at man har sett filmen ;)

Skrevet

Sikkert teit å lese boken etter at man har sett filmen ;)

Smak og behag, men boken er den originale historien. Filmen er selvfølgelig en omskrevet versjon for å tilpasses lyd og bilde, scener, normal filmlengde osv.

Av disse grunnene synes jeg man burde lese en god bok før man ser den gode filmen :)

Harry Potter fungerer forøvrig ti ganger bedre på film - slik jeg ser det ;)

Skrevet

Smak og behag, men boken er den originale historien. Filmen er selvfølgelig en omskrevet versjon for å tilpasses lyd og bilde, scener, normal filmlengde osv.

Av disse grunnene synes jeg man burde lese en god bok før man ser den gode filmen :)

Harry Potter fungerer forøvrig ti ganger bedre på film - slik jeg ser det ;)

Enig i det du sier om Harry Potter :)

Boken "The reader" hadde jeg ikke tid til å lese siden gubben plutselig kom hjem med filmen idag ;)

Skrevet

Enig i det du sier om Harry Potter :)

Boken "The reader" hadde jeg ikke tid til å lese siden gubben plutselig kom hjem med filmen idag ;)

Du er herved unnskyldt - for denne gangen. Sørg for at det ikke skjer igjen! *strengt blikk*

Skrevet

Du er herved unnskyldt - for denne gangen. Sørg for at det ikke skjer igjen! *strengt blikk*

*bøyer hodet i dyp skam* ;)

Skrevet

Har ikke sett filmen (ennå) men leste boka i sommer. Den var utrolig fin.

...nå må jeg nok se filmen også.

Skrevet

Har ikke sett filmen (ennå) men leste boka i sommer. Den var utrolig fin.

...nå må jeg nok se filmen også.

Det bør du gjøre, ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...