Gjest togli Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Vil bare anbefale dere å se denne! Utrolig bra:) Kate Winslet og Ralph Fiennes i to av hovedrollene. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Og jeg vil legge til: Les boken først ^^ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Og jeg vil legge til: Les boken først ^^ Sikkert teit å lese boken etter at man har sett filmen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Sikkert teit å lese boken etter at man har sett filmen Smak og behag, men boken er den originale historien. Filmen er selvfølgelig en omskrevet versjon for å tilpasses lyd og bilde, scener, normal filmlengde osv. Av disse grunnene synes jeg man burde lese en god bok før man ser den gode filmen Harry Potter fungerer forøvrig ti ganger bedre på film - slik jeg ser det 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Smak og behag, men boken er den originale historien. Filmen er selvfølgelig en omskrevet versjon for å tilpasses lyd og bilde, scener, normal filmlengde osv. Av disse grunnene synes jeg man burde lese en god bok før man ser den gode filmen Harry Potter fungerer forøvrig ti ganger bedre på film - slik jeg ser det Enig i det du sier om Harry Potter Boken "The reader" hadde jeg ikke tid til å lese siden gubben plutselig kom hjem med filmen idag 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Enig i det du sier om Harry Potter Boken "The reader" hadde jeg ikke tid til å lese siden gubben plutselig kom hjem med filmen idag Du er herved unnskyldt - for denne gangen. Sørg for at det ikke skjer igjen! *strengt blikk* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Du er herved unnskyldt - for denne gangen. Sørg for at det ikke skjer igjen! *strengt blikk* *bøyer hodet i dyp skam* 0 Siter
Lisabeth Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Har ikke sett filmen (ennå) men leste boka i sommer. Den var utrolig fin. ...nå må jeg nok se filmen også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Har ikke sett filmen (ennå) men leste boka i sommer. Den var utrolig fin. ...nå må jeg nok se filmen også. Det bør du gjøre, ja:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.