Gjest apple Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Akkurat tilbake fra England der jeg fikk dilla på mest mulig eddik på herremåltidene fra Liverpools beste fish 'n chips-sjappe. Eneste erfaring med eddik hjemme, er agurksalaten til stekt makrell; ikke helt samme greie, nei! Noen som vet hvor man får kjøpt, evnt. hvordan man mekker tilsvarende den man får i England? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Jeg er usikker på hvilken du mener du fikk. Eddik kommer i mange former, også i England. Fikk du malt eddik eller løk eddik? Vanskelig å gi råd om du ikke vet hvilken type det var 0 Siter
Gjest apple Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Jeg er usikker på hvilken du mener du fikk. Eddik kommer i mange former, også i England. Fikk du malt eddik eller løk eddik? Vanskelig å gi råd om du ikke vet hvilken type det var Takk for tilbakemelding! Oj... Var nok malt, og ikke noe løksmak. Titta litt i en matbutikk der borte, men gikk tomhendt ut. Burde jo ha spurt noen der, da, men etterpåklokskap osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.