Gå til innhold

Slette venn på Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest irriterendevenner
Skrevet

Hvis jeg fjerner en venn på FB, vil denne få en melding om det? Jeg vil jo forsvinne fra vennelisten, skjønner jo det men kommer det opp et varsel liksom ;-)

Hva skjer med innlegg og kommentarer som jeg har skrevet på på denne personens side? Vil det stå at det er meg eller forsvinner de?

Det samme gjelder vel på min side, denne personens innlegg, forsvinner de når vi ikke er venner lenger?

Skrevet

Vedkommende vil ikke få noen melding om at han/hun er blitt slettet nei. Og jeg mener bestemt at de gamle kommentarene blir liggende som om ingenting har hendt.

Gjest irriterendevenner
Skrevet

Vedkommende vil ikke få noen melding om at han/hun er blitt slettet nei. Og jeg mener bestemt at de gamle kommentarene blir liggende som om ingenting har hendt.

Tusen takk.

Gjest ny på boka
Skrevet

Men om man vil ignorere en friend request da? Vil personen få beskjed om at jeg har trykket på ignore??

Gjest irriterendevenner
Skrevet

Men om man vil ignorere en friend request da? Vil personen få beskjed om at jeg har trykket på ignore??

Nei, den personen får ikke opp en melding om det.

Men, når denne personen trykker på "venner" og velger "alle venner" da kommer de på en liste. Der vi logså du stå og så står det at han eller hun venter svar på venneforespørselen. Trykker du ignorer, vil du forsvinne fra den listen, og det kan jo den personen se hvis den leter etter deg.

Forklarte dette kanskje litt dårlig men håper du forstod ;-)

Gjest MayLynn
Skrevet

Hvorfor slette? Det går jo an å velge å ikke se personen på nyheter. Jeg har gjort det med et par som legger ut noe mange ganger daglig...

Skrevet

Personen får ikke beskjed. Men kan jo hende personen sjekker vennelista si og ser etter deg der.Og lurer på hvorfor du ikke er der.. Klikker han på deg så får han opp at du ikke er registrert som venn... Har personen mange venner så tenker han mest sannsynlig ikke over det.

Skrevet

En felles venn av meg og min venninne spurte meg en dag hvor det var blitt av "Elin", dvs hun felles venninnen av oss. Han fant henne ikke igjen på facebook, hun er da her sa jeg? Nei, han hadde søkt og alt, borte vekk... Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, men antakelig har hun blokkert han, jeg så henne jo fortsatt.

Han skjønte ikke hvorfor hun hadde blokkert han, var det noe han hadde sagt?

Jeg syns hun kunne være voksen nok til å ta det opp med han, hvis hun syntes han var irriterende, masete, eller mistenkte han var gal hehe, whatever, at hun kunne si det rett ut til han. Sorry, men jeg tror det er best vi kutter kontakten.

Skrevet

Hvorfor slette? Det går jo an å velge å ikke se personen på nyheter. Jeg har gjort det med et par som legger ut noe mange ganger daglig...

Sletter fordi jeg er en voksen person som ikke "samler" på FB-venner, har de som venn som jeg ellers har kontakt med. Mange "samler litt" og det er helt greit det altså.

Denne personen sendte venneforespørsel til meg og har mye "dritt" på siden sin. Har heller aldri skrevet noe til meg og vi har ingen kontakt i dagliglivet. Er litt flau over denne merkelige personen som er totalt forskjellig fra meg og er ikke interessert i å stå på dens venneliste.

Derfor ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...