Gå til innhold

Bestille bunad herfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mail?

Jeg er så dårlig på å fikse mailadresser, og gir jeg min private så outer jeg meg selv ;)

Skrevet

Bl.a. fordi jeg tror faren er stor for at du ender opp med stoff, garn etc som ikke likner på originalen. Bunad i glorete skarpe farger er ikke pent.

Tror jeg skjønner ;)

Skrevet

Takk for link!!

Da blir det nok husfliden, ja ;)

Jeg sjekket ut tre alternativer før jeg fikk sydd min bunad. Husfliden var det dyreste alterantivet. Jeg valgte http://www.bunadrosen.no/bunader.htm som lå ca kr. 5000,- under Husflidens pris. Butikken ligger kanskje såpass langt unna der du bor at det ikke er noe alternativ for deg, men jeg ville så avgjort ha sjekket ut mer enn Husflidens tilbud.

Jeg tok ikke sjansen på å bruke det firmaet som fikk sydd bunadene i Kina.

Skrevet

Jeg sjekket ut tre alternativer før jeg fikk sydd min bunad. Husfliden var det dyreste alterantivet. Jeg valgte http://www.bunadrosen.no/bunader.htm som lå ca kr. 5000,- under Husflidens pris. Butikken ligger kanskje såpass langt unna der du bor at det ikke er noe alternativ for deg, men jeg ville så avgjort ha sjekket ut mer enn Husflidens tilbud.

Jeg tok ikke sjansen på å bruke det firmaet som fikk sydd bunadene i Kina.

Jeg tror man sparer rundt 5000 kroner ved å få en privatperson til å sy den, så det ser ut som dette blir det beste alternativet for oss..

Vi kunne evt brukt firmaet du linker til, da svigers bor på Nesodden... Sjekker nok ut der også :)

Skrevet

Takk for link :)

Denne er jo norsk-sydd, så jeg vil tro de holder seg til "ekte" stoff osv..

Vi har kjøpt bunad derfra, har ikke oppdaget noe dårlig ihvertfall. De virket veldig seriøse. Hadde en stor butikk i sentrum. Butikken pleier også å ha en kjempeutstilling av bunader på Ski storstenter.

Skrevet

Vi har kjøpt bunad derfra, har ikke oppdaget noe dårlig ihvertfall. De virket veldig seriøse. Hadde en stor butikk i sentrum. Butikken pleier også å ha en kjempeutstilling av bunader på Ski storstenter.

Jeg har sendt dem en mail :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...