Gå til innhold

FRP har fått en engel

Gjest Til høyre og rett fram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da snakker jeg om Mette Hanekamhaug. Hun virker ikke å være fra denne jordkloden. Et så yndig vesen har aldri vært politiker før.

Skrevet

Mulig det, men det er ikke mye som svirrer mellom ørene...

Skrevet

Mulig det, men det er ikke mye som svirrer mellom ørene...

Og det baserer du på?

Skrevet

Og det baserer du på?

Utsagn hun har hatt på lokalTV og i lokalavisa...

Skrevet

Merkelig navn da.

Navnet skjemmer ingen! Ei utrolig morsom og dynamisk jente :-)

Skrevet

Og det baserer du på?

Jeg vil tro at hun baserer det på at hun er Frp politiker. Og da er de som mange her på DOL mener både dumme, tapere, onde, ............

Skrevet

Jeg vil tro at hun baserer det på at hun er Frp politiker. Og da er de som mange her på DOL mener både dumme, tapere, onde, ............

Tror jeg neppe! Jentene her på DOL vet da bedre! :-)

Skrevet

Enig! Mette Hanekamhaug er en velsignelse for FRP.

Skrevet

Er du ny her?

Skrevet

En skikkelig FrP-broiler, det er det hun er. Men broilere har jo vinger, akkurat som engler, så....

Skrevet

Endelig en mann som har skjønt det. :-)

Skrevet

En skikkelig FrP-broiler, det er det hun er. Men broilere har jo vinger, akkurat som engler, så....

Kanskje hun er statsminister om 20 år. Tømmer Harlem (Oslo) for kakerlakker. Det hadde vært noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...