Gå til innhold

Bare Lillemus/ett fast nick!

Gjest Har du brukt fast nick?

Anbefalte innlegg

Gjest Har du brukt fast nick?
Skrevet

Noen flere som har vært trofast mot nicket sitt?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• SoriaMoria

2

• morsan

2

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har aldri skiftet nick.

Når jeg undertegner med noe annet en sjelden gang, er det fordi jeg skriver om ting som har med jobben min å gjøre.

Skrevet

Jeg har kun brukt dette nicket og har hatt det siden 1998.

Jeg har heller aldri skrevet anonymt her inne.

Skrevet

Jeg har aldri skiftet nick.

Når jeg undertegner med noe annet en sjelden gang, er det fordi jeg skriver om ting som har med jobben min å gjøre.

Jeg har byttet nick en gang, det var fordi jeg ikke tenkte meg godt nok om og kom til å avsløre min identitet i RL. Da hadde jeg hatt det gamle nicket veldig lenge.

Det nicket jeg har nå, har jeg hatt siden da. Jeg er anonym fra dette nicket bare hvis jeg skal spørre om noe jeg helst vil være helt anonym med. NB: da gjelder det medisinske spørsmål, ikke deltakelse i diskusjoner og annet!

Skrevet

Jeg har kun en gang brukt et annet nick, og det var i forbindelse med en sak med et av barna mine. Siden jeg sikkert er forholdsvis gjenkjennelig her inne for de som kjenner meg i RL, så ønsket jeg ikke å si noe som kunne "henge ut" barnet mitt. Det er flere år siden jeg brukte anonymt nick, så jeg heter alltid togli :)

Skrevet

Helt i startfasen hadde jeg mitt eget fornavn + første bokstav i etternavnet som nick, men jeg byttet det ut nesten med én gang, så med et lite unntak har jeg hatt samme nick hele tiden.

Det hender seg jeg skriver inn med anonymt nick hvis jeg kommer med ting som kan være mer avslørende for hvem jeg er.

Gjest mener jeg her nå
Skrevet

Nei, jeg bytter stadig til nye nick gjennom en del år her inne. Vil ikke bli gjenkjent i rl. Dessuten så blir det jo stadig noen nick her inne man blir gørrlei av svarene til og ikke gidder å bry seg om å diskutere med. Det er jo heller ingen fordel for faste nick over lang tid.

Skrevet

Helt i startfasen hadde jeg mitt eget fornavn + første bokstav i etternavnet som nick, men jeg byttet det ut nesten med én gang, så med et lite unntak har jeg hatt samme nick hele tiden.

Det hender seg jeg skriver inn med anonymt nick hvis jeg kommer med ting som kan være mer avslørende for hvem jeg er.

he he - akkurat det samme hadde jeg - fornavnet mitt + første bokstav i etternavnet - men det var vel kun det første året, i 98/99.

Etter at førstemann ble født, fant jeg på nicket "prust", som jeg har hatt hele tiden etterpå.

Men jeg har noen ganger svart med "anonym i dag" eller noe liknende når det har vært ting jeg syntes har vært litt ømfintlig eller veldig privat.

Skrevet

Men - her må jo være mange som har bytta nick, eller er de bare blitt borte?

Skrevet

Men - her må jo være mange som har bytta nick, eller er de bare blitt borte?

Mange har nok blitt lei og dermed forsvunnet bort,

Skrevet

Mange har nok blitt lei og dermed forsvunnet bort,

Morsomt å trekke opp jentene her inne :-)

Skrevet

Jeg har byttet nick en gang. Da gjorde jeg det fordi mange trodde at jeg var en mann pga nicket. Byttingen skjedde i all åpenhet, jeg valgte Ulvinnen som det nicket jeg likte best etter mange forslag fra andre dolere.

Skrevet

Har de siste 7 årene brukt samme nick ja. Hadde et anna i 2 år før det,men hadde et opphold og glemte ut hele passordet ;-)

Skrevet

Jeg har byttet nick en gang. Da gjorde jeg det fordi mange trodde at jeg var en mann pga nicket. Byttingen skjedde i all åpenhet, jeg valgte Ulvinnen som det nicket jeg likte best etter mange forslag fra andre dolere.

Ulver har hår på brystet!

Skrevet

Skiftet en gang for en del år siden, da det gamle nicket mitt identifiserte meg litt mer enn det nåværende.

Hvis jeg skal spørre om noe - eller kommenterer noe som gjør meg veldig lett gjenkjennelig om noen jeg kjenner i RL er her inne, skriver jeg med et tilfeldig nick. Det er relativt sjelden.

Skrevet

Kanskje det var derfor du valgte navnet? ;-)

Det var ikke nicket "Ulv" eller "Ulven" jeg hadde før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...