Gå til innhold

Bare Lillemus/ett fast nick!

Gjest Har du brukt fast nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke nicket "Ulv" eller "Ulven" jeg hadde før.

Aner ikke jeg. Blås i det, tulla bare, jeg :-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• SoriaMoria

2

• morsan

2

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jupp - med unntak av de første par månedene jeg var her, har nicket vært det samme. Husker ikke hva jeg brukte før dét. Det har alltid vært mer lesing enn skriving for meg. Men har vært på DOL-julebord og hele pakka :) Jeg begynte nok her i 1998-1999.

Skrevet

Har hatt dette nicket i mange år nå. Mener jeg startet med et annet nick, men det varte ikke lenge før jeg byttet.

Skrevet

Jeg bruker mitt fast med enkelt få unntak hvor jeg føler at jeg nesten røper hvem jeg er.

Skrevet

Jeg har hatt samme nicket hele tida, med unntak av da jeg var veldig fersk gravid med datteren min, og jeg ønsket å stille noen spørsmål helt anonymt. Da hadde jeg et annet nick i tillegg til mitt vanlige.

Skrevet

Jeg har alltid vært cecily, dog med unntak av helt private innlegg som kjente i rl kunne kjenne meg igjen på.

Jeg har vært her av og på siden 2005, men mest av i grunn det siste året eller to.

Skrevet

Jeg har alltid vært cecily, dog med unntak av helt private innlegg som kjente i rl kunne kjenne meg igjen på.

Jeg har vært her av og på siden 2005, men mest av i grunn det siste året eller to.

Nei, 2003 er det vel.

Skrevet

Jeg har aldri undertenget med et annet nick enn Mora2.

Har ikk ebehov for det. :0)

Skrevet

Hehe, mal apropos - vært på noen nye festivaler i det siste? *ler ennå av beskrivelsen fra i fjor*

Skrevet

''Jeg har aldri undertenget med et annet nick enn Mora2.''

''– mora2''

sic! ;-)

Skrevet

''Jeg har aldri undertenget med et annet nick enn Mora2.''

''– mora2''

sic! ;-)

:o

Hehe!

Skrevet

Hehe, mal apropos - vært på noen nye festivaler i det siste? *ler ennå av beskrivelsen fra i fjor*

Haha, så vittig, du husker det ja! Uff, ble villt. Men så moro!

Men ja, det ble festival i år også. Knall moro. Elsker festival livet!

Hadde litt mer klær på i år... Hehe! Var ikke fullt så moro da det plutselig lå flere bikini bilder ute på nett..... Så klok av skade.. ;0)

Skrevet

Jupp - med unntak av de første par månedene jeg var her, har nicket vært det samme. Husker ikke hva jeg brukte før dét. Det har alltid vært mer lesing enn skriving for meg. Men har vært på DOL-julebord og hele pakka :) Jeg begynte nok her i 1998-1999.

Jøss har det vært et DOL-julebord. Når var det?

Skrevet

Jeg bruker aldri samme nicket. Synes det er stor fordel med dol å kunne diskutere anonymt. Jeg oppdaget dol først i 1998, men har ikke vært her hele tiden. I perioder kan det bli for mye gjengdannelser og når jeg begynner å irritere meg over det så lar jeg meg forsvinne.

Skrevet

Jøss har det vært et DOL-julebord. Når var det?

Det var ikke i regi av DOL da, men en gjeng fra småprat (eller en av spin-off-chattene) som arrangerte det. Det var ett av flere teff som kom istan i den perioden. Usikker på tidsangivelsen, men kanskje 1999 eller 2000 ?

Skrevet

Det var ikke i regi av DOL da, men en gjeng fra småprat (eller en av spin-off-chattene) som arrangerte det. Det var ett av flere teff som kom istan i den perioden. Usikker på tidsangivelsen, men kanskje 1999 eller 2000 ?

Jeg husker at jeg har hørt om noen treff som var i den perioden, men jeg viste ikke om det der og da og ville aldri ha interessert meg for det. For meg er dette mitt private og jeg holder meg anonym.

Skrevet

Jeg husker at jeg har hørt om noen treff som var i den perioden, men jeg viste ikke om det der og da og ville aldri ha interessert meg for det. For meg er dette mitt private og jeg holder meg anonym.

DOL var mye mindre og tettere de første årene og alle kjente alle på en måte. Anker (som drev dol fra begynnelsen) la til og med ut mobilnummeret sitt her slik at brukere som hadde problemer kunne ringe ham og prate litt. :o) Det var tider det!

Skrevet

Haha, så vittig, du husker det ja! Uff, ble villt. Men så moro!

Men ja, det ble festival i år også. Knall moro. Elsker festival livet!

Hadde litt mer klær på i år... Hehe! Var ikke fullt så moro da det plutselig lå flere bikini bilder ute på nett..... Så klok av skade.. ;0)

;)

Skrevet

Jeg ha aldri hatt noe annet nick de 13 årene jeg har vært her. Enklest sånn, ellers hadde jeg bare glemt både nick og passord stadig vekk. Er så mange man må huske på likevel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...