Gå til innhold

Bare Lillemus/ett fast nick!

Gjest Har du brukt fast nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bytter med jevne mellomrom.

Årsaken er søk-funksjonen som gjør det mulig å lese absolutt alt et enkelt nick har skrevet. (Tilbake til år 2000 tror jeg?) Foruminnlegg dukker også opp ved søk i Google.

Skulle en bli gjenkjent gjennom et nick, ligger informasjonen tilgjengelig på internett i laaaaang tid. Det er ikke noe jeg ønsker.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• SoriaMoria

2

• morsan

2

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

DOL var mye mindre og tettere de første årene og alle kjente alle på en måte. Anker (som drev dol fra begynnelsen) la til og med ut mobilnummeret sitt her slik at brukere som hadde problemer kunne ringe ham og prate litt. :o) Det var tider det!

Jeg var aldri inn i denne gjengen som var her først siden jeg ikke hadde fast nick, men jeg savner diskusjonene fra den gangen. Jeg husker ikke Anker, når sluttet han å drive dol?

Skrevet

Jeg var aldri inn i denne gjengen som var her først siden jeg ikke hadde fast nick, men jeg savner diskusjonene fra den gangen. Jeg husker ikke Anker, når sluttet han å drive dol?

Jeg husker ikke når Anker sluttet, men det begynner å bli noen år siden nå, 5 år siden kanskje?

Gjest gul dame
Skrevet

Jeg husker ikke når Anker sluttet, men det begynner å bli noen år siden nå, 5 år siden kanskje?

Det må være lengere enn det.

Skrevet

Det må være lengere enn det.

Jeg tror også det er mer enn 5 år siden, men klarer ikke å tidfeste det opp mot noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...