Gjest Niccola Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Jeg bytter med jevne mellomrom. Årsaken er søk-funksjonen som gjør det mulig å lese absolutt alt et enkelt nick har skrevet. (Tilbake til år 2000 tror jeg?) Foruminnlegg dukker også opp ved søk i Google. Skulle en bli gjenkjent gjennom et nick, ligger informasjonen tilgjengelig på internett i laaaaang tid. Det er ikke noe jeg ønsker. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 DOL var mye mindre og tettere de første årene og alle kjente alle på en måte. Anker (som drev dol fra begynnelsen) la til og med ut mobilnummeret sitt her slik at brukere som hadde problemer kunne ringe ham og prate litt. ) Det var tider det! Jeg var aldri inn i denne gjengen som var her først siden jeg ikke hadde fast nick, men jeg savner diskusjonene fra den gangen. Jeg husker ikke Anker, når sluttet han å drive dol? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jeg var aldri inn i denne gjengen som var her først siden jeg ikke hadde fast nick, men jeg savner diskusjonene fra den gangen. Jeg husker ikke Anker, når sluttet han å drive dol? Jeg husker ikke når Anker sluttet, men det begynner å bli noen år siden nå, 5 år siden kanskje? 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg husker ikke når Anker sluttet, men det begynner å bli noen år siden nå, 5 år siden kanskje? Det må være lengere enn det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Det må være lengere enn det. Jeg tror også det er mer enn 5 år siden, men klarer ikke å tidfeste det opp mot noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.