Gå til innhold

vonde hofter,ben og hæler

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg er en dame i midten av 30-årene som sliter med bena.verker nederst i ryggen,hofter,knær,legger og spesielt hælene.kjennes ut som noen har tatt en slegge og slåt dem.lurer veldig på hva dette er.har slitt med det siden 13-års alder,men blir verre og verre.min far og hans to søsken har samme problemer.er i tillegg veldig trøtt.står på betonggulv og jobber,lure på hva jeg kan si til legen for å få hjelp til å skifte yrke.han har tatt mye blodprøver,men alt er fint.verker også i fingrer og håndledd til tider,men legen mener det ikke er revmatisk.vil muligens sende meg til nevrolog.trenger svar,vil komme meg vekk fra harde underlag på jobben og ha litt overskudd til barna etter arbeidstid.

Skrevet

Hei

Jeg har/har hatt samme problemer. Ingen fant no på mine prøver. Vi har gikt i familien, og jeg ble anbefalt å prøve tilskudd av flytende magnesium. Jeg trodde ikke noe på det, men det virket utrolig nok.

Jeg hadde verk i armer, hofter og bein. Da jeg sto opp om morgenen kjentes det ut som om jeg gikk på "puter".

Det koster ikke så mye å prøve (dette er ikke et reklameinnlegg) Det virket på meg!

http://www.naturimport.no//product_info.php?products_id=301&osCsid=65a547ed2866a8dbfb572af90935101c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...