Gå til innhold

Hvordan ville du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du hadde anmeldt en eks kjæreste for vold, og din nåværende bedre halvdel stod å lo og snakket vanlig og "god-pratet" om biler ect med den anmeldte?

Skrevet

Hvis min nåværende bedre halvdel hadde visst om anmeldelsen og hva den gjaldt så hadde jeg blitt svært overrasket og skuffet.

Skrevet

Hvis min nåværende bedre halvdel hadde visst om anmeldelsen og hva den gjaldt så hadde jeg blitt svært overrasket og skuffet.

Den nåværende kjæreste visste om alt ja.

Skrevet

Da hadde jeg spurt ham etterpå hvordan han kunne stå og le og småprate med en mann som hadde brukt vold mot meg. Kanskje han ikke har skjønt alvoret i det?

Skrevet

Dersom nåværende partner ikke var i en situasjon hvor han nærmest var "tvunget" til å konversere med vedkommende (f.eks. i jobbsammenheng, i en familiesammenkomst hvor det å trekke seg vekk ville ødelagt for flere), så ville jeg tolket hans oppførsel som at han ikke fullt ut stoler på din versjon av hendelsen du har anmeldt.

Skrevet

Dersom nåværende partner ikke var i en situasjon hvor han nærmest var "tvunget" til å konversere med vedkommende (f.eks. i jobbsammenheng, i en familiesammenkomst hvor det å trekke seg vekk ville ødelagt for flere), så ville jeg tolket hans oppførsel som at han ikke fullt ut stoler på din versjon av hendelsen du har anmeldt.

Der tar du feil,siden det var minst 4 vitner av hendelsen som bekeftet versonen, som forøvrig ikke handler personlig om meg!

Skrevet

Der tar du feil,siden det var minst 4 vitner av hendelsen som bekeftet versonen, som forøvrig ikke handler personlig om meg!

Så fyren er ikke anmeldt for vold mot deg?

I såfall ser jeg ikke noen grunn til å reagere negativt på at din nåværende partner prater med fyren.

Gjest hva er problemet ditt ???
Skrevet

hvis det ikke er DEG episoden handlet om, så må da vel for guds skyld din nåværende kjæreste få prate og le så mye han gidder med han vel .....

Skrevet

hvis det ikke er DEG episoden handlet om, så må da vel for guds skyld din nåværende kjæreste få prate og le så mye han gidder med han vel .....

Hjelpes!

Lenge siden har blitt noe på deg eller? Klart han får lov til det. :o)

Skrevet

Da var han kanskje veldig usikker ift denne fyren, og prøvde å fylle stillheten med nøytral mannfolkprat?

Skrevet

Da var han kanskje veldig usikker ift denne fyren, og prøvde å fylle stillheten med nøytral mannfolkprat?

Ja, hvem vet. Saken er at jeg så den anmeldte og den nåværende kjæresten opføre seg som gode kompiser.Selv om de egentlig ikke er det. Så tenkte jeg bare på hva dama som er anmelder tenker om dette.

Som igjen gjorde at jeg ville legge inn problemstillingen fo dere.Og var ment slik; hva om det var din kjæreste som gjorde dette? Sånn i korte trekk.Men skjønnte jo fort at jeg muligens ordla meg feil, siden enkelte ikke skjønnte det. :o)

Gjest best wishes
Skrevet

kjenner de hverandre fra før? Er det noen grunn til at de snakker sammen?

Skrevet

Nja, hadde det vært vold mot deg, eller dine burde han jo kanskje latt være å snakke med han.

Men om det ikke er vold mot deg eller dine, så ser jeg ikke hvorfor han ikke skal kunne snakke med han. Kjære tid..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...