Gjest anonym bruker nå Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Jeg har aldri luktet eller sett hasj. Jeg bekymrer meg for min sønn, røyker han hasj? Hvordan kan jeg oppdage det om han røyker hasj? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 http://74.125.77.132/search?q=cache:s_ZJfbWsQGYJ:www.ung.no/oss/rusmidler/20176.html+hasj+lukt+og+r%C3%B8yk&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no Ei venninne reagerte forleden på at det lukta så veldig "juletre" da hun lufta på soverommet. På utsida fant hun naboen, en avskåret colaflaske og et rør i skjønn forening... Det er en tung og søtlig lukt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Hvis han røyker det hjemme kan du jo merke det på lukt/ funn av narkotika, vannpipe, osv. Hvis han derimot er som normale folk som tar seg en blås en sjelden gang, vil du sannsynligvis aldri oppdage det, men det er kanskje ikke denne typen bruk du mistenker/frykter. 0 Siter
Gjest hosisosy Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Om han røyker hasj så røyker han sikkert tobakk også. Finner du papp-plater el.l. der han har blandet tobakk og hasj og brent dette, feks biter av pappen på sigarettpapir. Se etter tomme brusflasker med hull i, piper, små bokser som hasjen blir lagret i. Har ungdommen et enormt søtsug, latterkick, virker "fjern", kanskje faller ut av skole o.l...? Bruker han mye røkelse eller parfyme for å prøve å dekke over lukta? Hasj er som regel små brune klumper. Lukten minner om krydret, søtlig tobakk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.