Gå til innhold

Hvor mange SMS pr mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bedre halvdel og jeg havnet i en diskusjon i går, ang hva som er "normalt" antall SMS pr måned.

Jeg sender mellom 600 og 700 SMS i måneden, han 100-150.

Hvor mange sender dere andre?

Gjest alt er vel normalt
Skrevet

hmm kanskje 40-50 hvis det er så mange ...

Skrevet

Tja.. Jeg har mottatt 611 meldinger siden 9. juli ser jeg og har vel sendt minst like mange, altså ca. 300 i mnd. Herregud - det er 10 hver eneste dag og det er mange dager jeg ikke sender mer enn et par...

Skrevet

Som oftest rundt 100, noen få ganger litt fler.

Skrevet

sikkert rundt 1500, om ikke mer :P

Ca 50 pr dag? Er det mulig? Er det ikke bedre å snakke med folk enn å sende så mange meldinger?

Skrevet

Ca 50 pr dag? Er det mulig? Er det ikke bedre å snakke med folk enn å sende så mange meldinger?

dyrt å ringe vettu :) sender så mange sms og mms jeg vil for 229 i mnd...

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg sender nok også 6-700 pr mnd. Datteren min sender rundt 2000 pr måned.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg har nesten 200 gratis SMS hver måned, de bruker jeg opp, og i tillegg blir det vel kanskje 100 utenom. Jøss, hadde ikke trodd jeg sendte så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...