Gå til innhold

Skjermen på laptopen er svart :-(

Anbefalte innlegg

Gjest datakrise
Skrevet

Selve maskinen skrur seg på, men skjermen er svart/død/skrur seg ikke på. Hva kan jeg gjøre?

Skrevet

Det er vel et kabelbrudd mellom pc og skjerm antagelig. Må på verksted da, ta kontakt med forhandler.

Skrevet

Slik var min Packard bell også. Da måtte jeg ta ut batteriet, vente noen minutter og sette det inn igjen. Mulig det er slik med din maskin også.

Skrevet

Min måtte bytte skjermkort (heter det det?) det var en svakhet på min type maskin. HP, litt over 1,5 år gammel maskin. Gikk på garantien.

Skrevet

Du skulle ikke ha en HP-pc vel?

Da er det i såfall koblingen mellom skjermen og resten av PC'en som har røket, og det er tydeligvis ikke bare bare å få fikset:-( Jeg snakker av erfaring.

Gjest hilsen datakrise
Skrevet

Du skulle ikke ha en HP-pc vel?

Da er det i såfall koblingen mellom skjermen og resten av PC'en som har røket, og det er tydeligvis ikke bare bare å få fikset:-( Jeg snakker av erfaring.

Jepp. Det var nettopp det som hadde skjedd.

Blir en dyr reperasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...