Gjest datakrise Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Selve maskinen skrur seg på, men skjermen er svart/død/skrur seg ikke på. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Det er vel et kabelbrudd mellom pc og skjerm antagelig. Må på verksted da, ta kontakt med forhandler. 0 Siter
Maximia Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Slik var min Packard bell også. Da måtte jeg ta ut batteriet, vente noen minutter og sette det inn igjen. Mulig det er slik med din maskin også. 0 Siter
Gjest diogoh Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Min måtte bytte skjermkort (heter det det?) det var en svakhet på min type maskin. HP, litt over 1,5 år gammel maskin. Gikk på garantien. 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Du skulle ikke ha en HP-pc vel? Da er det i såfall koblingen mellom skjermen og resten av PC'en som har røket, og det er tydeligvis ikke bare bare å få fikset:-( Jeg snakker av erfaring. 0 Siter
Gjest hilsen datakrise Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Du skulle ikke ha en HP-pc vel? Da er det i såfall koblingen mellom skjermen og resten av PC'en som har røket, og det er tydeligvis ikke bare bare å få fikset:-( Jeg snakker av erfaring. Jepp. Det var nettopp det som hadde skjedd. Blir en dyr reperasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.