Gå til innhold

Jeg skal ha en ny laptop

Anbefalte innlegg

Gjest forskeren
Skrevet

Noen tips til kjøp av ny laptop. Jeg bruker nettet mye, Word og SPSS forskningsprogram. Ellers en del bilder. Skriver mye og bruker bilder med tekstene. Jeg er helt grønn når det gjelder dette.

Hvor ofte pleier dere å skifte ut laptoppene? Jeg er avhengig av den ift. jobb og kan ikke ta sjanser på at jeg ikke har god kvalitet til enhver tid.

Gjest TanteData
Skrevet

Sjekk litt på asus sine sider, utrolig gode og stabile lapper til en ok pris (deal/komplett/lefdal), for ikke å snakke om bra service fra asus dersom du skulle være uheldig. Kommer i alle prisklasser.

Gjest forskeren
Skrevet

Sjekk litt på asus sine sider, utrolig gode og stabile lapper til en ok pris (deal/komplett/lefdal), for ikke å snakke om bra service fra asus dersom du skulle være uheldig. Kommer i alle prisklasser.

Takk for tips. Det skal jeg sjekke

Skrevet

Vi kjøper maaaange laptoper pr. år her på jobben. Vi har endt opp med Dell. De er greie på pris og fungerer bra.

Jeg vet ikke noe om forskningsprogrammen du snakker om. Men bilder, surfing og skriving krever ingen avansert PC.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...