Gjest forskeren Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Noen tips til kjøp av ny laptop. Jeg bruker nettet mye, Word og SPSS forskningsprogram. Ellers en del bilder. Skriver mye og bruker bilder med tekstene. Jeg er helt grønn når det gjelder dette. Hvor ofte pleier dere å skifte ut laptoppene? Jeg er avhengig av den ift. jobb og kan ikke ta sjanser på at jeg ikke har god kvalitet til enhver tid. 0 Siter
Gjest TanteData Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Sjekk litt på asus sine sider, utrolig gode og stabile lapper til en ok pris (deal/komplett/lefdal), for ikke å snakke om bra service fra asus dersom du skulle være uheldig. Kommer i alle prisklasser. 0 Siter
Gjest forskeren Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Sjekk litt på asus sine sider, utrolig gode og stabile lapper til en ok pris (deal/komplett/lefdal), for ikke å snakke om bra service fra asus dersom du skulle være uheldig. Kommer i alle prisklasser. Takk for tips. Det skal jeg sjekke 0 Siter
Speak Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Vi kjøper maaaange laptoper pr. år her på jobben. Vi har endt opp med Dell. De er greie på pris og fungerer bra. Jeg vet ikke noe om forskningsprogrammen du snakker om. Men bilder, surfing og skriving krever ingen avansert PC. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.