Gjest Hjeeeelp!! Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Kan noen hjelpe meg her inne?? Hvorfor blir ikke referanselisten lik når jeg legger inn referansen via Endnote,kontra det som står i Harvardstilen? Skjønner noen hva jeg snakker om? 0 Siter
Gjest amøben fra rommet Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Øh... Vist du går på Harvard så er du vel glup nok til å fine ut det av deg sjølv? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Ja, jeg tror jeg skjønner det selv om jeg bruker RefMan. Det må være en innstilling i Endnote som gjør at referansene kommer ut i Harvardstil. Referansen må først legges til/ligge i "biblioteket" og hentes derfra med "Insert" før du velger stil. 0 Siter
Gjest Hjeeeelp!! Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Ja, jeg tror jeg skjønner det selv om jeg bruker RefMan. Det må være en innstilling i Endnote som gjør at referansene kommer ut i Harvardstil. Referansen må først legges til/ligge i "biblioteket" og hentes derfra med "Insert" før du velger stil. For første gang i mitt liv har jeg brukt for en psykiater.Det som er/blir problemet er når jeg finner fagstoff ute på nettet, og skal legge til i referanselisten. Det er ikke alltid like lett å legge det inn i EndNote manuelt.For det er ulike ting som skal stå i referanselisten.Og det er her jeg får magesår og høyt BT!! Det er ingen trøst å få på Høyskolen, vi må mer eller mindre klare oss selv. Men takk for svar :-) Jeg klarer det nok til slutt..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.