Gjest Silver Fairy Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Flere som skal til Ullevål på Ålesund - Molde? Dette blir artig-artig-artig!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Måtelig interessert. Lang vei å dra for to nabolag, hvorfor ikke avgjøre dette på hjemmebane? 0 Siter
morsan Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Måtelig interessert. Lang vei å dra for to nabolag, hvorfor ikke avgjøre dette på hjemmebane? *he he* Det skulle tatt seg ut om man krevde oppgjør "der oppe" ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 *he he* Det skulle tatt seg ut om man krevde oppgjør "der oppe" ;-) Ja, må da være deilig å slippe den lange reiseveien, og Ullevål må da uansett bli så alt for stor...? 0 Siter
Mistera Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Ja, må da være deilig å slippe den lange reiseveien, og Ullevål må da uansett bli så alt for stor...? Alt for stor? til hva? du tror det ikke kommer nok folk du? Man skal ALDRI undervurdere sunnmøringer og Romsdalinger... Aldri! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Alt for stor? til hva? du tror det ikke kommer nok folk du? Man skal ALDRI undervurdere sunnmøringer og Romsdalinger... Aldri! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jeg har kjempelyst, men ser for meg uendelige køer nedover og oppover cupfinalehelga:-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Ja, må da være deilig å slippe den lange reiseveien, og Ullevål må da uansett bli så alt for stor...? Haha, bare vent og se ;-) Visste du forresten at ingen fotballstadion i Norge har flere tilskuere i snitt på hjemmekampene enn CLS-stadion i Ålesund? Jeg skulle virkelig ønske alle fikk oppleve stemningen i byen under hjemmekampene. Helt utrolig!! Til og med jeg blir påvirka, enda så lite fotballinteressert jeg er Aafk hadde før en svensk trener. Når han slutta der og begynte å trene et topplag i Sverige, så gikk han ut i media og kritiserte oppmøtetallet på hjemmekampene og la entusiastisk ut om Ålesunds publikum 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.