Gjest vet for lite om slikt Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Hvordan får man i seg nok fiber hvis man må spise glutenfritt? Det er kanskje fiber i glutenfritt brød også? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Fiber finnes i flere varianter på helsekosten blant annet. Du kan tilogmed kjøpe flytende fiber. Det er blank og smakløs væske som blannes i varm eller kald drikke. Fiber finnes også i frukt og grønnsaker, så det er mange muligheter fir å få i seg nok fiber. 0 Siter
Gjest vet for lite om slikt Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Fiber finnes i flere varianter på helsekosten blant annet. Du kan tilogmed kjøpe flytende fiber. Det er blank og smakløs væske som blannes i varm eller kald drikke. Fiber finnes også i frukt og grønnsaker, så det er mange muligheter fir å få i seg nok fiber. Ok. Takk for svaret! 0 Siter
Liliaceae Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Det finnes jo glutenfritt knekkebrød. Vet at Waasa har ett i alle fall.... Hvis du sjekker, finner du sikkert brød med fiber som er glutenfritt også. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jeg kjenner en cøliaker (heter det det?) som spiser mye bønner og linser for å få opp fiberinnholdet i kosten. Dessuten glutenfri havregryn. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Fiber Husk, eller Psyllium Husk mener jeg kan brukes av de med cøliaki. Kan tilsettes brøddeig, vaffelrøre og mye annet. Setter ikke smak, men gir fiber. Så vidt jeg har sett er de fleste glutenfri brødmixer ganske fine, selv de såkalt grove... Veldig dumt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.