trollemor;o) Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Juhuuu, 8. november fylles Oslo med bøder fra Møre & Romsdal:o) helt utrolig, tenk at det skulle bli slik som vi alle håpte!! 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 ''tenk at det skulle bli slik som vi alle håpte'' Hvem er 'vi alle'? møringer og romsdalinger utgjør bare en liten del av den norske befolkninga, hehe. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 ''tenk at det skulle bli slik som vi alle håpte'' Hvem er 'vi alle'? møringer og romsdalinger utgjør bare en liten del av den norske befolkninga, hehe. ja, selvsagt, vi Sunnmøringer og Romsdalinger. Snakker ikke om noen andre;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Utrolig artig!!!! Det kommer til å bli tidenes helg! Skulle ønske jeg kunne reist nedover, men blir nok heller klistring til tv-skjermen sammen med familien her hjemme 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 ''tenk at det skulle bli slik som vi alle håpte'' Hvem er 'vi alle'? møringer og romsdalinger utgjør bare en liten del av den norske befolkninga, hehe. Hæ, finnes det andre enn oss altså??? Er det verste jeg har hørt! 0 Siter
Gjest couldnt care less ;) Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 ''tenk at det skulle bli slik som vi alle håpte!!'' Det er vel en sannhet med visse modifikasjoner )) 0 Siter
Gjest couldnt care less ;) Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 ''tenk at det skulle bli slik som vi alle håpte'' Hvem er 'vi alle'? møringer og romsdalinger utgjør bare en liten del av den norske befolkninga, hehe. ups.... så ikke at dette alt var kommentert jaja.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Utrolig artig!!!! Det kommer til å bli tidenes helg! Skulle ønske jeg kunne reist nedover, men blir nok heller klistring til tv-skjermen sammen med familien her hjemme ''Det kommer til å bli tidenes helg! '' Og allerede har folket glemt at han smurfen med fele vant GP for noen måneder siden. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 ''tenk at det skulle bli slik som vi alle håpte!!'' Det er vel en sannhet med visse modifikasjoner )) Vi = Sunnmøringer og Romsdalinger- 0 Siter
morsan Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Dama som snakker på GPS-en min ville nok blitt glad... Kanskje jeg til ære for møringene skal vente med å bytte henne ut til cupfinalen er over? ;-) 0 Siter
Mistera Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 ja, selvsagt, vi Sunnmøringer og Romsdalinger. Snakker ikke om noen andre;o) ja for det er jo vi som egentlig "teller";) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 ja for det er jo vi som egentlig "teller";) Jepp;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 ''Det kommer til å bli tidenes helg! '' Og allerede har folket glemt at han smurfen med fele vant GP for noen måneder siden. Han er tross alt ikke sunnmøring 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Hæ, finnes det andre enn oss altså??? Er det verste jeg har hørt! utrolig hva vi lærer her på DOL! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 ''Det kommer til å bli tidenes helg! '' Og allerede har folket glemt at han smurfen med fele vant GP for noen måneder siden. Hahaha, smurfen med fele! Utrolig godt sagt:o) 0 Siter
laban Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Utrolig artig!!!! Det kommer til å bli tidenes helg! Skulle ønske jeg kunne reist nedover, men blir nok heller klistring til tv-skjermen sammen med familien her hjemme For meg må "dere" gjerne spille kampen på Røkkeløkka eller et annet sted som er nærmere deg. Vi klarer oss fint den helga uten masse møringer svimende rundt i byen :-)) Men det kunne vært verre. Brann mot et-eller-annet-i-nord-eller-midtnorge f.eks. Da er det best å styre unna sentrum. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 For meg må "dere" gjerne spille kampen på Røkkeløkka eller et annet sted som er nærmere deg. Vi klarer oss fint den helga uten masse møringer svimende rundt i byen :-)) Men det kunne vært verre. Brann mot et-eller-annet-i-nord-eller-midtnorge f.eks. Da er det best å styre unna sentrum. *hehe* Jeg skjønner deg godt! Men hva er poenget med at cupfinalen skal spilles i Oslo hvert år? *har selv vært en av bermen som inntok Oslo i 1990 og 1991 ;-)* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 For meg må "dere" gjerne spille kampen på Røkkeløkka eller et annet sted som er nærmere deg. Vi klarer oss fint den helga uten masse møringer svimende rundt i byen :-)) Men det kunne vært verre. Brann mot et-eller-annet-i-nord-eller-midtnorge f.eks. Da er det best å styre unna sentrum. Bare venn deg til sangen først som sist... Åååå-le-sund, Ååååå-le-sund osv. Tross alt bedre enn "Å Roooosenborg og Rooosenborg er Trånnjæms fotbaillag" eller "Byen e Bææærgen og lage e Brann" 0 Siter
laban Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Bare venn deg til sangen først som sist... Åååå-le-sund, Ååååå-le-sund osv. Tross alt bedre enn "Å Roooosenborg og Rooosenborg er Trånnjæms fotbaillag" eller "Byen e Bææærgen og lage e Brann" Hvilken melodi har Ålesund, da? Norske supportersanger er uansett ganske primitive. Brøl, skrik, hyl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.