Gå til innhold

Hvor _kan_ den være?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 30 min siden satt jeg i sofaen med fjernkontrollen i hånden, og nå er den søkk vekk!!! Jeg har stort sett bare sittet i sofaen og sett på TV den siste halvtimen, med unntak av en tur på kjøkkenet så jeg fatter ikke hvor den har tatt på vei hen!!! Har lett OVERALT, og også i alle skap og skuffer på kjøkkenet (ja..selv kjøleskapet, fryseren og oppvaskmaskinen har jeg sjekket)!!!

HVOR er den?!?!?!?!?!?!?! Noen synske? Begynner å lure på om det spøker her... :-0

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• hidi, the scorpion

7

• Lillemus

5

• waxo

5

Skrevet

I sofasprekken?

Har sjekket det og, tatt vekk alt av puter etc.. null nix fjernkontroll :-(

Skrevet

Du slengte den fra deg på et lite bord da du gikk fra stua til kjøkkenet.

Gjest ikke synsk
Skrevet

Har sjekket det og, tatt vekk alt av puter etc.. null nix fjernkontroll :-(

Under sofaen da...? hender den detter under der hos oss når vi reiser oss opp fra sofaen...

Skrevet

Den ligger sikkert under hvetemelposen i den nederste kjøkkenskuffa di! ;-)

Vi skifter ut kjøkkenet og har tatt ned alle overskap. I den forbindelse har vi stappa diverse ting og tang i alle mulige skuffer og skap som står igjen... I sted oppdaga vi plutselig at den ene markisen (styres med fjernkontroll) var nede - og ingen hadde tatt den ned!

Vi leita som gale etter fjernkontrollen, men borte var den. Det blåser ute og gode råd var dyre... Jeg tok et nytt "søk" etter fjernkontrollen i alle skuffer og skap. Plutselig oppdaga jeg at markisen hadde gått opp igjen!! Skjønte at fjernkontrollen måtte ligge under press et eller annet sted. Jeg fløy rundt og pressa/dytta i alle skuffer og skap. Når jeg kom til hvetemelposen gikk markisa ned igjen - og under posen lå fjernkontrollen ;-D

Skrevet

Du slengte den fra deg på et lite bord da du gikk fra stua til kjøkkenet.

Nope:-/

Skrevet

Den ligger sikkert under hvetemelposen i den nederste kjøkkenskuffa di! ;-)

Vi skifter ut kjøkkenet og har tatt ned alle overskap. I den forbindelse har vi stappa diverse ting og tang i alle mulige skuffer og skap som står igjen... I sted oppdaga vi plutselig at den ene markisen (styres med fjernkontroll) var nede - og ingen hadde tatt den ned!

Vi leita som gale etter fjernkontrollen, men borte var den. Det blåser ute og gode råd var dyre... Jeg tok et nytt "søk" etter fjernkontrollen i alle skuffer og skap. Plutselig oppdaga jeg at markisen hadde gått opp igjen!! Skjønte at fjernkontrollen måtte ligge under press et eller annet sted. Jeg fløy rundt og pressa/dytta i alle skuffer og skap. Når jeg kom til hvetemelposen gikk markisa ned igjen - og under posen lå fjernkontrollen ;-D

Hehe, det er nok desverre ikke mulig i i dette tilfelle. Jeg hadde fjernkontrollen en halvtime siden, og jeg har som sagt kun vært på kjøkkenet hvor jeg hentet noe å drikke. Har likevel sjekket alle skap og og skuffer uten hell. Har gjennomsøkt soverommet og badet også selv om jeg ikke har vært der siden fjernkontrollen ble borte.

Dette er merkelig...hmmm...

Gjest nordpolen
Skrevet

Hehe, det er nok desverre ikke mulig i i dette tilfelle. Jeg hadde fjernkontrollen en halvtime siden, og jeg har som sagt kun vært på kjøkkenet hvor jeg hentet noe å drikke. Har likevel sjekket alle skap og og skuffer uten hell. Har gjennomsøkt soverommet og badet også selv om jeg ikke har vært der siden fjernkontrollen ble borte.

Dette er merkelig...hmmm...

Sikkert lagt den i oppvaskmaskinen :)

Skrevet

Har du en stol hvor den kan ha falt ned i?

Sjekket det også, men ingen hell der heller :-/

Skrevet

Under sofaen da...? hender den detter under der hos oss når vi reiser oss opp fra sofaen...

Ja det hender her også, men jeg har nærmest ligget langflat under sofaen med lykt og fant ingenting der heller..

Skrevet

Ja det hender her også, men jeg har nærmest ligget langflat under sofaen med lykt og fant ingenting der heller..

Ved telefonen!

Skrevet

Sikkert lagt den i oppvaskmaskinen :)

Har sjekket der også, men nope! Ingen fjernkontroll der heller. Sjekket akkurat søppelkassene, men ingen funn:-/

Skrevet

Ved telefonen!

Har ikke fast tlf, kun mobil. Og den ligger ved siden av meg og har ligget der hele tiden :)

Skrevet

Den er brettet inni Aftenposten...

Ingen aviser i hus. Som sagt har bare sittet og sett på TV pluss gått ut og hentet noe å drikke på kjøkkenet. Dette er jo helt merkelig..

Gjest nordpolen
Skrevet

Du glemte jo at du var innom toalettet jo. Har du sjekket om den kan ha fallt nedi der? :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...