Gjest togli Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Har ikke fast tlf, kun mobil. Og den ligger ved siden av meg og har ligget der hele tiden Fælt så vanskelig du er da!! Tror jeg gir opp her ;-P 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig. Dette var faktisk veldig merkelig.... 0 Siter
Gjest Helledagen Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig. Dette var faktisk veldig merkelig.... Ingen unger (mann) som har lekt rundt deg? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Ingen unger (mann) som har lekt rundt deg? Nope, kun meg som har vært i leiligheten idag, og har ingen barn. 0 Siter
Gjest Helledagen Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Nope, kun meg som har vært i leiligheten idag, og har ingen barn. Svaret er vel egentlig ganske enkelt. Enten har du vært en tur på soverommet med fjernkontrollen tidligere den siste timen eller så sier du at det spøker hos deg;o) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Nope, kun meg som har vært i leiligheten idag, og har ingen barn. ..deg og spøkelset... :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Svaret er vel egentlig ganske enkelt. Enten har du vært en tur på soverommet med fjernkontrollen tidligere den siste timen eller så sier du at det spøker hos deg;o) Hehe det må spøke hos meg. Sengen var redd opp med sengeteppe og allting og fjernkontrollen lå inni dynen. Jeg har ikke rørt sengen siden jeg kom hjem før nå. Det må jo finnes en forklaring men jeg har ikke annen forklaringen enn at det spøker hos meg akkurat idag 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Hehe det må spøke hos meg. Sengen var redd opp med sengeteppe og allting og fjernkontrollen lå inni dynen. Jeg har ikke rørt sengen siden jeg kom hjem før nå. Det må jo finnes en forklaring men jeg har ikke annen forklaringen enn at det spøker hos meg akkurat idag ..hvis dette hadde vært hjemme hos meg, hadde det vært to ting som var sprø...at fjernkontrollen forsvant - og at sengen var redd opp ;-) Men - seriøst - hvis du er _sikker_ på at du hadde den tidligere i kveld? Du må jo hatt besøk av P. Oltergeist! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 ..deg og spøkelset... :-) Meg og Casper ja (spøkelset)... Hmm håper ikke min nye gjest har tenkt til å bli lenge.. jeg liker ikke når det spøker ;-) 0 Siter
Gjest Helledagen Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Hehe det må spøke hos meg. Sengen var redd opp med sengeteppe og allting og fjernkontrollen lå inni dynen. Jeg har ikke rørt sengen siden jeg kom hjem før nå. Det må jo finnes en forklaring men jeg har ikke annen forklaringen enn at det spøker hos meg akkurat idag Virker ikke som et veldig ondt spøkelse ihvertfall. Bare litt barnslig kanskje. Kanskje det ER et barn... Hehe! Håper du ikke er engstelig av deg...spørkelser er jo stort sett harmløse... ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 ..hvis dette hadde vært hjemme hos meg, hadde det vært to ting som var sprø...at fjernkontrollen forsvant - og at sengen var redd opp ;-) Men - seriøst - hvis du er _sikker_ på at du hadde den tidligere i kveld? Du må jo hatt besøk av P. Oltergeist! Jeg rer alltid opp! Kan ikke legge med i en uredd seng, da føler jeg meg skitten hehe ;-) Grunnen til at jeg er skråsikker på at jeg hadde fjernkontrollen istad, er at da jeg kom hjem slo jeg på TV'en, og satt meg ned i sofaen. Jeg tok laptopen på fanget og gikk inn på VG nett. Så klikket jeg på VG TV og tenkte høre intervjuet med Anna Anka, og DA satt jeg TV'en på "mute" for å høre intervjuet. Så jeg er ikke i tvil om at jeg hadde den istad 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Virker ikke som et veldig ondt spøkelse ihvertfall. Bare litt barnslig kanskje. Kanskje det ER et barn... Hehe! Håper du ikke er engstelig av deg...spørkelser er jo stort sett harmløse... ;o) Jeg har oppkalt spøkelset for Casper, og håper han oppfører seg deretter :-) http://doopy1956.com/graphics/casper.jpg 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jeg rer alltid opp! Kan ikke legge med i en uredd seng, da føler jeg meg skitten hehe ;-) Grunnen til at jeg er skråsikker på at jeg hadde fjernkontrollen istad, er at da jeg kom hjem slo jeg på TV'en, og satt meg ned i sofaen. Jeg tok laptopen på fanget og gikk inn på VG nett. Så klikket jeg på VG TV og tenkte høre intervjuet med Anna Anka, og DA satt jeg TV'en på "mute" for å høre intervjuet. Så jeg er ikke i tvil om at jeg hadde den istad Hmm. og du har ikke 2 fjernkontroller - som meg - en til dekoderen og en til TV - begge mine kan mute/skifte kanal...? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Hmm. og du har ikke 2 fjernkontroller - som meg - en til dekoderen og en til TV - begge mine kan mute/skifte kanal...? Har to ja (faktisk tre), men kun den ene kan "mute" til TV'en. De andre to er grå og denne er svart og mye større så det er ikke til å ta feil av :-) 0 Siter
Gjest Helledagen Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jeg har oppkalt spøkelset for Casper, og håper han oppfører seg deretter :-) http://doopy1956.com/graphics/casper.jpg ;o) Får bare håpe han ikke fortsetter med narrestrekene sine...kan jo bli litt slitsomt i lengden! 0 Siter
signaturløs Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 ..hvis dette hadde vært hjemme hos meg, hadde det vært to ting som var sprø...at fjernkontrollen forsvant - og at sengen var redd opp ;-) Men - seriøst - hvis du er _sikker_ på at du hadde den tidligere i kveld? Du må jo hatt besøk av P. Oltergeist! Eller han derre Al Zheimer... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig. Dette var faktisk veldig merkelig.... Er ikke det minste forbauset. ) Det er nok bare småfolket som vil ha det litt moro med deg skjønner du. Hvem har vel ikke opplevd å lete og lete og lete etter en ting for så å oppdage at det ligger midt på bordet eller på et sted man har lett flere ganger før? ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig. Dette var faktisk veldig merkelig.... *gåsehud* 0 Siter
morsan Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig. Dette var faktisk veldig merkelig.... Jeg er HELT sikker på at det har en naturlig forklaring - du husker bare ikke alt du har gjort på "autopilot" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.