Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere har dere hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253954794' post='4218696]

''Jeg har aldri brukt kondom heller, men har aldri hatt så mye som en sur en.''

Din sexuelle iq = 0.

Slett ikke. Det er ikke unormalt å ha sex uten kondom. De fleste tror jeg brukte piller, uten at jeg maste for mye om det heller.

Det er til dels en risikosport, men jeg har alltid testet meg mot det meste sånn med jevne mellomrom. Det har faktisk vært et problem å få enkelte leger til å ta HIV test, uansett hva jeg har fortalt dem om sexvanene mine.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

9

• signaturløs

7

• ShitDiddelyDo

5

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Slett ikke. Det er ikke unormalt å ha sex uten kondom. De fleste tror jeg brukte piller, uten at jeg maste for mye om det heller.

Det er til dels en risikosport, men jeg har alltid testet meg mot det meste sånn med jevne mellomrom. Det har faktisk vært et problem å få enkelte leger til å ta HIV test, uansett hva jeg har fortalt dem om sexvanene mine.

Så du synes det er kult å leke med livet ditt (og andres)?

Har du ikke livet ditt (og andres) kjærere enn som så?

Skremmende... Og det vitner om stor dårskap...

Skrevet

''Jeg har aldri brukt kondom heller, men har aldri hatt så mye som en sur en.''

Når du tenker på hygienen mellom tærne, må du ikke glemme det viktigste: Hygienen mellom _stortærne_!

Jeg vasker stellet også. Jeg tror ikke det beskytter særlig mot klamydia, men jeg forventer ikke særlig god mottagelse av damene dersom jeg stinker surt.

Det finnes noen damer der ute som kunne gjort en bedre jobb på akkurat det området.

Skrevet

Jeg vasker stellet også. Jeg tror ikke det beskytter særlig mot klamydia, men jeg forventer ikke særlig god mottagelse av damene dersom jeg stinker surt.

Det finnes noen damer der ute som kunne gjort en bedre jobb på akkurat det området.

Jeg synes du er ekkel...

Skrevet

Makan til tøv. Du utsetter deg selv for langt mer fare hver gang du setter deg inn i bilen enn om du skulle finne på å feie over samtlige kvinnfolk på et gjennomsnittlig utested i norge uten kondom en helg.

Skrevet

Hva faen, leser du ikke hva jeg skriver?

Nå får dere klatre ned fra kjepphestene deres. Det er faktisk damer jeg har hatt sex med, og jeg tror ikke doldamene har hatt kondomsex i 100% av tilfellene. Og ikke tror jeg dere tok alle tester før dere fant dere en fast partner og kuttet kondomene heller.

Hvor mange her har HIV testet seg, dvs utenom den obligatoriske ved graviditet?

Skrevet

Makan til tøv. Du utsetter deg selv for langt mer fare hver gang du setter deg inn i bilen enn om du skulle finne på å feie over samtlige kvinnfolk på et gjennomsnittlig utested i norge uten kondom en helg.

Det du sier der har jeg faktisk ikke noe tro på. Det er helt klart farligere å feie over samtlige kvinnfolk på et gjennomsnittlig utested i Norge en helg, enn å sette seg i bilen å kjøre fra A til B.

Skrevet

Det du sier der har jeg faktisk ikke noe tro på. Det er helt klart farligere å feie over samtlige kvinnfolk på et gjennomsnittlig utested i Norge en helg, enn å sette seg i bilen å kjøre fra A til B.

uten kondom selvsagt...

Skrevet

Jeg synes du er ekkel...

Det er helt i orden. Renslige mannfolk som jevnlig er påpasselig med å sjekke at de ikke er bærere av kjønnsykdommer er veldig ekle.

Skrevet

Da får du søke litt på nettet, finne ut hvor mange som har hiv i Norge, og lete deg fram til sannsynligheten for å bli smittet dersom du mot formodning skulle møte på en av de få i Norge med hiv og feie over henne uten kondom. Den er svært liten.

Sannsynligheten for å få klamydia etter å ha rent over et utested uten kondom er stor, men klamydia kureres med to piller og er såvisst ikke farlig.

Skrevet

Vil heller si IQ`en til nick. Han dreit seg ut med å fortelle dette.

Dreit meg ut? Hvorfor det? Er det ingen som vil leke med meg lengre nå? Buhuu!

Hva med å bruke ditt vanlige nick?

Skrevet

Det kan du ikke mene seriøst????

Skrevet

Det er helt i orden. Renslige mannfolk som jevnlig er påpasselig med å sjekke at de ikke er bærere av kjønnsykdommer er veldig ekle.

I tillegg til å være ekkel, er du jo også stokk stein DUM! Hva om du ved en av dine jevnlige tester fikk påvist HIV? Tenk på hvor mange du kunne ha smittet i mellomtida!

Er vel bedre å være føre var ved at du beskytter deg (og kvinnfolka) med kondom, enn at du skal ende opp som HIV-positiv og i tillegg ha smittet flere.

Skrevet

Det kan du ikke mene seriøst????

Joda... Tenker ikke bare på faren ved å få HIV, men også andre kjønnssykdommer. Sjansen er større for å bli smittet av en kjønnssykdom på beskrevet måte enn at en skal forulykke ved å kjøre bil fra A til B samme helg.

Skrevet

I tillegg til å være ekkel, er du jo også stokk stein DUM! Hva om du ved en av dine jevnlige tester fikk påvist HIV? Tenk på hvor mange du kunne ha smittet i mellomtida!

Er vel bedre å være føre var ved at du beskytter deg (og kvinnfolka) med kondom, enn at du skal ende opp som HIV-positiv og i tillegg ha smittet flere.

Risikoen for HIV er forsvinnende liten, dvs om man har omgang med normale damer som ikke selger seg eller skyter dop.

Du er faen meg så hysterisk at du sikker har kroppskondom på deg dersom noen kommer i nærheten av deg. Det siste tror jeg egentlig ikke er så sannsynlig.

Skrevet

Risikoen for HIV er forsvinnende liten, dvs om man har omgang med normale damer som ikke selger seg eller skyter dop.

Du er faen meg så hysterisk at du sikker har kroppskondom på deg dersom noen kommer i nærheten av deg. Det siste tror jeg egentlig ikke er så sannsynlig.

He he he, ja, og i tillegg sover jeg alltid med jerntruse på som må låses opp med en nøkkel bare jeg vet hvor er...

Skrevet

Hva faen, leser du ikke hva jeg skriver?

Nå får dere klatre ned fra kjepphestene deres. Det er faktisk damer jeg har hatt sex med, og jeg tror ikke doldamene har hatt kondomsex i 100% av tilfellene. Og ikke tror jeg dere tok alle tester før dere fant dere en fast partner og kuttet kondomene heller.

Hvor mange her har HIV testet seg, dvs utenom den obligatoriske ved graviditet?

''og jeg tror ikke doldamene har hatt kondomsex i 100% av tilfellene.''

Jeg kan tallfeste at nøyaktig 75 % av et gitt utvalg doldamer ikke tar kondombruk så tungt.

Skrevet

''og jeg tror ikke doldamene har hatt kondomsex i 100% av tilfellene.''

Jeg kan tallfeste at nøyaktig 75 % av et gitt utvalg doldamer ikke tar kondombruk så tungt.

Det er jaggu meg bra vi har noen normale damer her! Jeg begynte å tvile.

Skrevet

Joda... Tenker ikke bare på faren ved å få HIV, men også andre kjønnssykdommer. Sjansen er større for å bli smittet av en kjønnssykdom på beskrevet måte enn at en skal forulykke ved å kjøre bil fra A til B samme helg.

Du snakker om fare. De fleste kjønnssykdommer er ufarlige. Det er ikke farlig å få kjønnssykdom nummer 1 i Norge - altså Klamydia.

Men faren for å få klamydia hvis du har mye ubeskyttet sex er helt korrekt stor. 1 av 3 (hvis jeg ikke husker feil) i Norge får det en eller annen gang.

Farlig er det dog ikke.

Gjest men ikke farlig
Skrevet

Du snakker om fare. De fleste kjønnssykdommer er ufarlige. Det er ikke farlig å få kjønnssykdom nummer 1 i Norge - altså Klamydia.

Men faren for å få klamydia hvis du har mye ubeskyttet sex er helt korrekt stor. 1 av 3 (hvis jeg ikke husker feil) i Norge får det en eller annen gang.

Farlig er det dog ikke.

http://www.abcnyheter.no/node/53862

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...