Mary Poppins Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=585151 Fy f.. jeg har ikke ord. Og hallikene er 17 og 19 år gamle jenter?!?!? Med tanke på hvor mye sykt man leser om i avisene hver dag, så tenker jeg det må være enormt mange mennesker som ikke er født samvittighet. Jeg fatter det ikke.. 0 Siter
astridny Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Det er rett og slett forferdelig. :-( Stakkars jenta. :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Jeg ble kvalm og vantro da jeg leste det i går. Hva i all verden foregår i hodet på disse jentene? Og disse mannfolka som kjøper denne ungjenta!? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. september 2009 Forfatter Skrevet 27. september 2009 Jeg ble kvalm og vantro da jeg leste det i går. Hva i all verden foregår i hodet på disse jentene? Og disse mannfolka som kjøper denne ungjenta!? Og dette er sikkert bare et tilfelle av veldig veldig mange sånne tilfeller hvis vi ser nedover østeuropa osv (trafficking) :-( 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Jeg håper de får en grusomt streng straff!!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 ''Alle de innblandede tenåringene kommer fra et svært belastet miljø i Malmö, og alle er tidligere kjenninger av politiet. Den ene 17-åringen er nå gravid, og skolen hennes slo alarm om henne allerede for syv år siden da jenta bare var 10 år gammel. Da mishandlet hun skolekameratene sine.'' Tenk hva disse jentene har opplevd selv i oppveksten, for å utvikle et sånt handlingsmønster så tidlig. Dette er bare trist. 0 Siter
cecily Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Ja, jeg ble omtrent kvalm da jeg leste det i går. Og hva med de voksne mennene som har villet betale for å misbruke en tenåringsjente? De burde blitt straffeforfulgt alle som en. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Slike folk fortjener ikke å leve... 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Beklager at du igjen utsettes for de svært usmakelige innleggene til Jølsen. Forsøker å følge opp med jevnlig sletting, men send oss gjerne mail om vi overser noen. Mvh 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Skrevet 1. oktober 2009 Beklager at du igjen utsettes for de svært usmakelige innleggene til Jølsen. Forsøker å følge opp med jevnlig sletting, men send oss gjerne mail om vi overser noen. Mvh Takk for det. Forhåpentligvis er jølsen bare på kort visitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.