Gå til innhold

Vi lever i en syk verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kvalm og vantro da jeg leste det i går. Hva i all verden foregår i hodet på disse jentene? Og disse mannfolka som kjøper denne ungjenta!?

Skrevet

Jeg ble kvalm og vantro da jeg leste det i går. Hva i all verden foregår i hodet på disse jentene? Og disse mannfolka som kjøper denne ungjenta!?

Og dette er sikkert bare et tilfelle av veldig veldig mange sånne tilfeller hvis vi ser nedover østeuropa osv (trafficking) :-(

Skrevet

''Alle de innblandede tenåringene kommer fra et svært belastet miljø i Malmö, og alle er tidligere kjenninger av politiet.

Den ene 17-åringen er nå gravid, og skolen hennes slo alarm om henne allerede for syv år siden da jenta bare var 10 år gammel. Da mishandlet hun skolekameratene sine.''

Tenk hva disse jentene har opplevd selv i oppveksten, for å utvikle et sånt handlingsmønster så tidlig. Dette er bare trist.

Skrevet

Ja, jeg ble omtrent kvalm da jeg leste det i går.

Og hva med de voksne mennene som har villet betale for å misbruke en tenåringsjente? De burde blitt straffeforfulgt alle som en.

Gjest Moderator
Skrevet

Beklager at du igjen utsettes for de svært usmakelige innleggene til Jølsen. Forsøker å følge opp med jevnlig sletting, men send oss gjerne mail om vi overser noen.

Mvh

Skrevet

Beklager at du igjen utsettes for de svært usmakelige innleggene til Jølsen. Forsøker å følge opp med jevnlig sletting, men send oss gjerne mail om vi overser noen.

Mvh

Takk for det. Forhåpentligvis er jølsen bare på kort visitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...