Gjest det ble ja etterhvert Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 ja det lønner seg å være våken og følge med, før du vet ordet av det har du gitt bort mannen din til søstera di:) Så sannelig. Det var visst tilløp til panikk på et tidspunkt, men brudgommen fikk visst hvisket til presten hva det gjaldt. Stakkars presten var virkelig lei seg .... Sånn i ettertid så er det jo bare komisk og en god historie å fortelle til barnebarn og ellers i festlig lag 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Nei, men jeg var i et bryllup til min meget gode venninne hvor jeg vet hun ønsket å si nei. Siste hun gjorde før hun dro til kirken var å gråte fordi hun ikke ønsket å gifte seg med denne mannen. Sa at hun kunne jo trekke seg, men det kunne hun jo ikke, sa hun, tenk på all maten som var kjøpt inn og alle gjestene som var innbudt. Så det kunne hun ikke. Ekteskapet varte bare i tre år, og det var hun som gikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.