Gå til innhold

Facebook-spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ut fra at det må finnes en måte å slette alt som står på veggen min? Vil ha bort rubel og bit, men gidder ikke å sitte og trykke to ganger for hver eneste melding.

Noen som kan fortelle meg hvordan?

Skrevet

Tror dessverre du må det. De har sikkert gjort det slik med vilje, så folk ikke skal gidde å slette alt.. Jeg tar et raid med jevne mellomrom.

Gjest Ingen facebookproff
Skrevet

Har sett at enkelte nesten til hver en tid bare har vegginfo fra siste halve dagen, så dette må jo gå an på et vis? Hvis ikke må jo vedkommende bruke nesten all fritiden sin på facebooksletting?

Men jeg desverre ikke hvordan vi gjør dette selv. Synd tydeligvis ingen andre her inne heller vet. Gi beskjed hvis du finner det ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...