sant å si Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Går ut fra at det må finnes en måte å slette alt som står på veggen min? Vil ha bort rubel og bit, men gidder ikke å sitte og trykke to ganger for hver eneste melding. Noen som kan fortelle meg hvordan? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Tror dessverre du må det. De har sikkert gjort det slik med vilje, så folk ikke skal gidde å slette alt.. Jeg tar et raid med jevne mellomrom. 0 Siter
Gjest Ingen facebookproff Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Har sett at enkelte nesten til hver en tid bare har vegginfo fra siste halve dagen, så dette må jo gå an på et vis? Hvis ikke må jo vedkommende bruke nesten all fritiden sin på facebooksletting? Men jeg desverre ikke hvordan vi gjør dette selv. Synd tydeligvis ingen andre her inne heller vet. Gi beskjed hvis du finner det ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.