Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma
Skrevet

Bånd rundt halsen er frarådet pga faren for å henge seg fast.

Dette halsbåndet har en lås som spretter opp under press, samt strikk i en side slik at pusen kan vri hodet ut av den om han blir hengende fast.

Skrevet

Dette halsbåndet har en lås som spretter opp under press, samt strikk i en side slik at pusen kan vri hodet ut av den om han blir hengende fast.

Ville jeg ikke puttet på en pus uansett :-(

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er mange ansvarlige dyreeiere, og sikkert like mange kritikere...

At det opprettes et register er flott, så kanskje dyrebeskyttelsen får _litt_ mindre å gjøre:(

Men jeg ønsker det for kattenes skyld, ikke for å spare mus-rotter-fugl!

Storbyrotter er blitt et stort problem mange steder, nettopp pga mangel på katter! Og jeg vil mye heller ha mange katter i nærområdet mitt, enn rotter, men det vil kanskje ikke du?

Jeg synes vi er blitt overhysteriske angående bikkjelort og kattelort, det er naturlig nedbrytbart i naturen. Noe som ikke kan sies om det vi hiver rundt oss av plastflasker og plastposer:(

Synes slike påstander faller på sin egen urimelighet;(

For hvem spiser mest kjøtt, fisk og fugl? Det gjør vi....

Gjest majas mamma
Skrevet

Ville jeg ikke puttet på en pus uansett :-(

Nei, men jeg gjør det, med verdens beste samvittighet. Halsbånd med sunn lås, strikk, glemte å si at det er refleks også, og kjøpt og anbefalt hos veterinæren!

Skrevet

Om du ikke har merket det så har sommer blitt til høst, og fuglene har så smått begynt å dra til de varmere strøkene, så kansje det kan ha noe med saken å gjøre?

JA jeg er FOR ID merking og kastrering av katter, om de da ikke skal brukes til avl.

MEN jeg er ikke for å bure inne dyr, bare fordi sånne som deg finner det for godt!

Da foreslår jeg heller å bure inne de mennesker som mener at andre individ ikke har rett til frihet, så kan vi snakkes når du har sittet i det buret i noen år, så får vi si om du har noe mere å si om denne saken, annet enn at ALLE individ har rett på FRIHET!

Skrevet

Nei, men jeg gjør det, med verdens beste samvittighet. Halsbånd med sunn lås, strikk, glemte å si at det er refleks også, og kjøpt og anbefalt hos veterinæren!

OK, da må det være noe helt nytt jeg ikke har sett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...