Gå til innhold

kjøre rallybiler, jaguar osv. på bane i england

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det går an å bestille tur til England der man får kjørt raske og dyre bilder på bane, og jeg har lyst til å kjøpe en sånn tur til samboern min til bursdagsgave. Aner ikke hvilken nettside det var på, for er lenge siden han viste meg det. Gidder ikke spørre han, for det skal være overraskelse. Tenkt til å snakke med par kompiser av han og høre om de vil være med også (guttetur).

vet noen hvilken side jeg mener? Har søkt, men håpløst..

Skrevet

Går det an å søke via Top Gear? Har ikke forsøkt, men det er det første som ramler inn her...

Skrevet

Jeg kjører bilsport så jeg vet hvor artig dette kan være:-)

Du har fått en link ser jeg. Elles kan du kjøre Formel 1, men det er rådyrt.

Anderstorp i Sverige:

se.no/f1/

eller

Mallory Park i England:

vroom.no

Det er også muligheter for å leie bil med opplæring på Flisa, på motorbanen der. Jeg har link dit, men husker den ikke i farten. Det koster ikke all verden heller for en dag, jeg vil tippe ca. 2.000,-

Det er også muligheter for å kjøre bilcross her i Norge, men da må han kjenne noen som kan stille med bil så han får kjørt et løp. Det er alltid noen som kan låne bort en bil. Vi har lånt bort våre biler av og til. Det koster ikke stort mer enn at han må ha medlemsskap i klubben, ca 400,-, en-gangslisens, 250,- og startavgift til løpet ca. 400,- Da får han kjørt et løp en dag, hvor det kjøres 3 hit a 3 runder.

Han kan også kjøre trening en kveld, hvor det kan kjøres i 2 timer nesten så mye han orker. Det koster bare medlemsskap i klubben, 400,- og 100 for selve treningen, men da kjører han ikke mot andre, bare alene.

Så mulighetene er mange:-)

Skrevet

Jeg kjører bilsport så jeg vet hvor artig dette kan være:-)

Du har fått en link ser jeg. Elles kan du kjøre Formel 1, men det er rådyrt.

Anderstorp i Sverige:

se.no/f1/

eller

Mallory Park i England:

vroom.no

Det er også muligheter for å leie bil med opplæring på Flisa, på motorbanen der. Jeg har link dit, men husker den ikke i farten. Det koster ikke all verden heller for en dag, jeg vil tippe ca. 2.000,-

Det er også muligheter for å kjøre bilcross her i Norge, men da må han kjenne noen som kan stille med bil så han får kjørt et løp. Det er alltid noen som kan låne bort en bil. Vi har lånt bort våre biler av og til. Det koster ikke stort mer enn at han må ha medlemsskap i klubben, ca 400,-, en-gangslisens, 250,- og startavgift til løpet ca. 400,- Da får han kjørt et løp en dag, hvor det kjøres 3 hit a 3 runder.

Han kan også kjøre trening en kveld, hvor det kan kjøres i 2 timer nesten så mye han orker. Det koster bare medlemsskap i klubben, 400,- og 100 for selve treningen, men da kjører han ikke mot andre, bare alene.

Så mulighetene er mange:-)

Takker for svar! :) han er rally kartleser, og har en forkjærlighet for biler.. :) Drømmen er vel å kjøre en råflott bil han ikke har mulighet til ellers. :) Tenkte på sånn pakke-tur egentlig, men skal sjekke ut tipsene dine. Tenkte å "kjøpe" reise med kjøring da vettu, og overraske han.. Late som vi skal på spa eller noe, hehe.. Han blir nok mer glad for bilkjøring enn spa. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...