Gå til innhold

Skuespiller 4kløveret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helge Jordal spilte vel ikke i så mange filmer? Gjorde han det da?

Jo, det skal jeg love deg at han gjorde.

Skrevet

Skulle tro det ikke fantes andre skuespillere i Norge. Selv landets mest kjente bergenser, Varg Veum, altså en karakter fra en serie med bøker der det noe så til de grader fokuseres på Bergen og bergensere, spilles av oslogutten Seim. Ikke at jeg mener bergensere er bra for norsk film, jeg mener ... det er et slitsomt og vannvittig folk, men det sier litt om hvor langt man er villig til å gå for å dytte visse kjendistryner inn i enhver forpult film.

Som da man valgte å se bort fra det trønderske i Ragdes Neshov-univers. Må man virkelig til østlandet for å finne litt lite gjenommsnittlige trøndere?

Skrevet

Jeg er enig med deg. Skuespillerene er flinke, men man blir så eitrande lei av å se de samme i nesten alle norske filmer.

Skrevet

*Hehe* For 20 år siden var det Sverre Anker Ousdal, Helge Jordal og Kjersti Holmen som gikk igjen i så og si absolutt alt av norske filmer. :o)

Jepp, og vi ble lei av dem også :)

Skrevet

Han kommer visst i en ny norsk film ganske snart. Det er 10år siden sist han har spilte i film.

Takk for info:-)

Skrevet

Tenkt det samme i et par år nå. Orker ikke fjesene deres lenger. ;-P

Skrevet

Den er grei:-)

Ser også at du nå har gjenkjent to av tre, og Jordal har ikke jeg sett noe til på lenge heller...:-)

Joda, Helge Jordal er faktisk med i en nyere film .. men husker ikke tittelen, gitt. :-)

Gjest smil og vær glad
Skrevet

Joda, Helge Jordal er faktisk med i en nyere film .. men husker ikke tittelen, gitt. :-)

Vegas

Skrevet

Hmm, jeg har bare bodd i Norge de siste 7 årene.. er jeg tilgitt?:-)

Da kjenner du kanskje ikke til Orions Belte? En av Helge Jordals best kjente filmer. Så vet du det :-)

Skrevet

Ja, en film som kommer NÅ ja - men det er lenge siden sist:-)

Gjest smil og vær glad
Skrevet

Ja, en film som kommer NÅ ja - men det er lenge siden sist:-)

Den har hatt premiere ;-)

Skrevet

Når jeg leser i denne tråden, merker jeg jo at det har sine fordeler at man ikke går på kino "i eninga"! ;-)

Gjest smil og vær glad
Skrevet

...sist fredag! ;-)

Jojo, men sist fredag _har_ unektlig vært ;-) Hehe

(Jeg er forøvrig heller ikke på kino i eninga, men google er som alltid en fin ting :) )

Skrevet

Jojo, men sist fredag _har_ unektlig vært ;-) Hehe

(Jeg er forøvrig heller ikke på kino i eninga, men google er som alltid en fin ting :) )

Joda, dagen har vært, men jeg har absolutt mitt på det tørre når jeg sier at han har jeg ikke sett noe til på lenge:-)

det siste jeg personlig husker av han, er en fantastisk deltagelse i Beat for Beat for en del år tilbake. :-)

Gjest smil og vær glad
Skrevet

Joda, dagen har vært, men jeg har absolutt mitt på det tørre når jeg sier at han har jeg ikke sett noe til på lenge:-)

det siste jeg personlig husker av han, er en fantastisk deltagelse i Beat for Beat for en del år tilbake. :-)

Han har vært på beat for beat for ikke lenge siden også... :)

Skrevet

Han har vært på beat for beat for ikke lenge siden også... :)

Jøss, gjenoppstått, altså :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...