laban Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Helge Jordal spilte vel ikke i så mange filmer? Gjorde han det da? Jo, det skal jeg love deg at han gjorde. 0 Siter
laban Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Skulle tro det ikke fantes andre skuespillere i Norge. Selv landets mest kjente bergenser, Varg Veum, altså en karakter fra en serie med bøker der det noe så til de grader fokuseres på Bergen og bergensere, spilles av oslogutten Seim. Ikke at jeg mener bergensere er bra for norsk film, jeg mener ... det er et slitsomt og vannvittig folk, men det sier litt om hvor langt man er villig til å gå for å dytte visse kjendistryner inn i enhver forpult film. Som da man valgte å se bort fra det trønderske i Ragdes Neshov-univers. Må man virkelig til østlandet for å finne litt lite gjenommsnittlige trøndere? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Jeg er enig med deg. Skuespillerene er flinke, men man blir så eitrande lei av å se de samme i nesten alle norske filmer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 *Hehe* For 20 år siden var det Sverre Anker Ousdal, Helge Jordal og Kjersti Holmen som gikk igjen i så og si absolutt alt av norske filmer. ) Jepp, og vi ble lei av dem også 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Han kommer visst i en ny norsk film ganske snart. Det er 10år siden sist han har spilte i film. Takk for info:-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Tenkt det samme i et par år nå. Orker ikke fjesene deres lenger. ;-P 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Den er grei:-) Ser også at du nå har gjenkjent to av tre, og Jordal har ikke jeg sett noe til på lenge heller...:-) Joda, Helge Jordal er faktisk med i en nyere film .. men husker ikke tittelen, gitt. :-) 0 Siter
Gjest smil og vær glad Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Joda, Helge Jordal er faktisk med i en nyere film .. men husker ikke tittelen, gitt. :-) Vegas 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Hmm, jeg har bare bodd i Norge de siste 7 årene.. er jeg tilgitt?:-) Da kjenner du kanskje ikke til Orions Belte? En av Helge Jordals best kjente filmer. Så vet du det :-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Vegas Ah, ja det var det. Takk :-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Joda, Helge Jordal er faktisk med i en nyere film .. men husker ikke tittelen, gitt. :-) Ja, en film som kommer NÅ ja - men det er lenge siden sist:-) 0 Siter
Gjest smil og vær glad Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Ja, en film som kommer NÅ ja - men det er lenge siden sist:-) Den har hatt premiere ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Den har hatt premiere ;-) ...sist fredag! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Når jeg leser i denne tråden, merker jeg jo at det har sine fordeler at man ikke går på kino "i eninga"! ;-) 0 Siter
Gjest smil og vær glad Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 ...sist fredag! ;-) Jojo, men sist fredag _har_ unektlig vært ;-) Hehe (Jeg er forøvrig heller ikke på kino i eninga, men google er som alltid en fin ting ) 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Jojo, men sist fredag _har_ unektlig vært ;-) Hehe (Jeg er forøvrig heller ikke på kino i eninga, men google er som alltid en fin ting ) Joda, dagen har vært, men jeg har absolutt mitt på det tørre når jeg sier at han har jeg ikke sett noe til på lenge:-) det siste jeg personlig husker av han, er en fantastisk deltagelse i Beat for Beat for en del år tilbake. :-) 0 Siter
Gjest smil og vær glad Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Joda, dagen har vært, men jeg har absolutt mitt på det tørre når jeg sier at han har jeg ikke sett noe til på lenge:-) det siste jeg personlig husker av han, er en fantastisk deltagelse i Beat for Beat for en del år tilbake. :-) Han har vært på beat for beat for ikke lenge siden også... 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Han har vært på beat for beat for ikke lenge siden også... Jøss, gjenoppstått, altså :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.