Gjest Vi er små Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Når de i Norge dreper 5 millioner fugler i året er det på sin plass! Jeg har lyst på katt. Jeg vil aldri den jakte på søte små fugler. 0 Siter
Mistera Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Båndtvang på katter er rein skjer dyreplageri! katter er født til et liv i frihet ikke et liv i fangenskap! Om DU " Vi er små" vurderer å få deg katt, men ikke kan forstå naturens råskap har du ingenting med en katt ( eller andre dyr forsåvidt ) å gjøre! 0 Siter
nick Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Båndtvang på katter er rein skjer dyreplageri! katter er født til et liv i frihet ikke et liv i fangenskap! Om DU " Vi er små" vurderer å få deg katt, men ikke kan forstå naturens råskap har du ingenting med en katt ( eller andre dyr forsåvidt ) å gjøre! Hvorfor holder du katt da? Når de er født til et liv i frihet? Hunder er også født frie. Skal vi la dem hærje rundt som de vil, stakkars små duttebassene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Katter tar nok de fuglene som er svakest og har dårligst odds for å takle en kald vinter eller et langt trekk til sydligere strøk. Så sånn sett sparer den fuglen for lidelser som tar adskillig lengre tid enn å bli drept av en katt... 0 Siter
Gjest vi er mange Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Båndtvang på katter er rein skjer dyreplageri! katter er født til et liv i frihet ikke et liv i fangenskap! Om DU " Vi er små" vurderer å få deg katt, men ikke kan forstå naturens råskap har du ingenting med en katt ( eller andre dyr forsåvidt ) å gjøre! Så la kattene være frie, da, og ikke dra dem inn i hus. 0 Siter
Mistera Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Hvorfor holder du katt da? Når de er født til et liv i frihet? Hunder er også født frie. Skal vi la dem hærje rundt som de vil, stakkars små duttebassene. Kjære vene, at du har så lite IQ velger jeg å ikke tro om deg Nick! Kattene mine får gå like mye inn og ut som de vil! Det samme får bikkjene ( hundegård ) Jeg holder ingen i fangenskap! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.