Gå til innhold

Båndtvang for katter - ja!

Anbefalte innlegg

Gjest Vi er små
Skrevet

Når de i Norge dreper 5 millioner fugler i året er det på sin plass! Jeg har lyst på katt. Jeg vil aldri den jakte på søte små fugler.

Skrevet

Båndtvang på katter er rein skjer dyreplageri!

katter er født til et liv i frihet ikke et liv i fangenskap!

Om DU " Vi er små" vurderer å få deg katt, men ikke kan forstå naturens råskap har du ingenting med en katt ( eller andre dyr forsåvidt ) å gjøre!

Skrevet

Om DU " Vi er små" vurderer å få deg katt, men ikke kan forstå naturens råskap har du ingenting med en katt ( eller andre dyr forsåvidt ) å gjøre!

Hvorfor holder du katt da? Når de er født til et liv i frihet?

Hunder er også født frie. Skal vi la dem hærje rundt som de vil, stakkars små duttebassene.

Skrevet

Katter tar nok de fuglene som er svakest og har dårligst odds for å takle en kald vinter eller et langt trekk til sydligere strøk. Så sånn sett sparer den fuglen for lidelser som tar adskillig lengre tid enn å bli drept av en katt...

Gjest vi er mange
Skrevet

Så la kattene være frie, da, og ikke dra dem inn i hus.

Skrevet

Hvorfor holder du katt da? Når de er født til et liv i frihet?

Hunder er også født frie. Skal vi la dem hærje rundt som de vil, stakkars små duttebassene.

Kjære vene, at du har så lite IQ velger jeg å ikke tro om deg Nick!

Kattene mine får gå like mye inn og ut som de vil! Det samme får bikkjene ( hundegård ) Jeg holder ingen i fangenskap!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...