laban Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/28/nyheter/innenriks/dodsfall/oppkuttet_underliv/8333218/ Beklager, jeg er ikke nøytral nok. Noe minner meg om han fyren som tilfeldigvis fikk to sønner på rad som like tilfeldigvis døde av en mynt som satt fast i luftrøret. Han tror jeg de fikk buret inn til slutt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Herregud. Hun har helt sikkert tatt den tablettcocktailen selv ja. Særlig. Håper ingen andre kvinner kommer i nærheten av dette svinet noen gang. 0 Siter
pusi Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Det verste er at han forsatt går løs, og har muligheten til å finne ny dame... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Oj! Ok, kanskje kuttskadene ikke var dødelige, men det kan jo tenkes at mishandlingen + medikamentcoctailen medførte hjertestansen??? Jeg er målløs, og føler utrolig med kvinnens familie. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Hvordan kan det være mulig??? Vedkommende har gjort det samme en gang før, og slapp ut av fengsel seks dager tidligere. Og så skal han liksom være uskyldig? Nei, det her er bare helt utrolig. 0 Siter
Spirello Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Jævla sjuking.. Er det mulig da å la en sånn mann gå fri? Han har gjort det før, og nå dør en kvinne av samme sakdene han har påført ekskona, så får han gå fri??? Når ble det lov å kutte opp kvinners underliv da? Blir målløs.. Stakkars dame, og familien.. skammelig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Fy f... Jeg har ikke ord. Tror politiet at hun påførte underlivsskadene selv da eller? Selv om han har gjort nøyaktig det samme før mot en annen kvinne? Og hva er sannsynligheten for at hun bestemmer seg for å ta livet sitt samme helg hun skal forlove seg... Jeg stusser over at det ikke er lagt mer fokus på at mannen har gjort det samme før mot sin eks kone. I artikkelen er det kun nevnt i liten skrift under "Aud-Jorun - saken".. synes det er relativt avgjørende og relevant informasjon. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Fy f... Jeg har ikke ord. Tror politiet at hun påførte underlivsskadene selv da eller? Selv om han har gjort nøyaktig det samme før mot en annen kvinne? Og hva er sannsynligheten for at hun bestemmer seg for å ta livet sitt samme helg hun skal forlove seg... Jeg stusser over at det ikke er lagt mer fokus på at mannen har gjort det samme før mot sin eks kone. I artikkelen er det kun nevnt i liten skrift under "Aud-Jorun - saken".. synes det er relativt avgjørende og relevant informasjon. Enig! Når jeg begynte å lese saken tenkte jeg at man jo ikke hadde bevis i retning denne mannen, men jeg må si jeg måpte når jeg leste at han før hadde gjort det samme. Skjønner ikke at det finnes et fnugg av tvil da, nei :-( 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Enig! Når jeg begynte å lese saken tenkte jeg at man jo ikke hadde bevis i retning denne mannen, men jeg må si jeg måpte når jeg leste at han før hadde gjort det samme. Skjønner ikke at det finnes et fnugg av tvil da, nei :-( Nettopp. Jeg tenkte også at man ikke kunne være sikker..men come on,..kuttskadene i underlivet er for sært til at det kan være tilfeldig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Nettopp. Jeg tenkte også at man ikke kunne være sikker..men come on,..kuttskadene i underlivet er for sært til at det kan være tilfeldig Sant det... Noe så kvalmt! :-(( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.