Gå til innhold

Ari Behn viser selvinnsikt

Anbefalte innlegg

Gjest fyren er trist som faen
Skrevet

Jeg ble litt trist når jeg leste intervjuet. Fikk følelsen av at han forsøker å komme kulørt media i forkjøpet med å fortelle om et forestående brudd. Eller prøver han bare å skape spekulasjoner for å få mer blest om egen person?

Gjest Hoffnarren slår til igjen
Skrevet

Stakkars, stakkars Märtha...

Skrevet

Jeg ble litt trist når jeg leste intervjuet. Fikk følelsen av at han forsøker å komme kulørt media i forkjøpet med å fortelle om et forestående brudd. Eller prøver han bare å skape spekulasjoner for å få mer blest om egen person?

Prinsessa kjærba om å få han:)

Behn er en ok. fyr syns jeg!

Skrevet

Hun er ei skrulle!

Märtha har sine ideer, men hun har da vett og forstand til å ikke smøre slikt ut i media som ektemannen gjør.

Kjenner du henne veldig godt, siden du kan være så bastant?

Skrevet

Jeg synes dette var et merkelig intervju å komme med - men det er jo litt typisk han å gjøre mediasaker annerledes enn andre, og uttalle seg på en skarp og utradisjonell måte.

Tror han vil komme sladdepressen i forkjøpet. Blir jo vanskelig for dem å fortsette ekteskapet etter dette, vil jeg tro?

hidi, the scorpion
Skrevet

Er det selvinnsikt å gjøre seg til latter? Hva med kona kona og barna?

Mannen kan jo ikke være riktig vel bevart!

Skrevet

Märtha har sine ideer, men hun har da vett og forstand til å ikke smøre slikt ut i media som ektemannen gjør.

Kjenner du henne veldig godt, siden du kan være så bastant?

Er du så sart for det som står i media? Det er nettopp der jeg har lest om henne. Derfor hopper jeg glatt over det media skriver om henne nå. Hun farer bare med tull og tøys - unyttig fjas.

Skrevet

Er det selvinnsikt å gjøre seg til latter? Hva med kona kona og barna?

Mannen kan jo ikke være riktig vel bevart!

Jeg synes kona hans er hakket verre, med dette engleskoleopplegget sitt. :-)

Ari sier nå ting slik han ser det. Jeg er ikke alltid enig, for han har hatet mangt og mye.

Skrevet

Er du så sart for det som står i media? Det er nettopp der jeg har lest om henne. Derfor hopper jeg glatt over det media skriver om henne nå. Hun farer bare med tull og tøys - unyttig fjas.

Åssen du greide å få meg sart skjønner jeg ikke, men du om det.

Forøvrig kjenner jeg litt til Märtha, og noen skrulle er hun ikke.

Skrevet

Åssen du greide å få meg sart skjønner jeg ikke, men du om det.

Forøvrig kjenner jeg litt til Märtha, og noen skrulle er hun ikke.

Jeg har også noen skrullinger i vennekretsen. I passe store doser kan det være helt ok.

Skrevet

Jeg synes ikke familien hans fortjener slike intervjuer som dette, bare fordi Ari skal utgi en bok snart eller noe.

Skrevet

Godt mulig at det hun driver med er komplett uforståelig for mange, men hun skal ha ros for å ha integritet nok til å tørre å holde på med det hun selv ønsker.

Synes dessuten hun virker som en svært sympatisk dame. Liker Mærta, jeg.

Gjest fattigmor
Skrevet

Fy så ondskapsfulle dere er! Dårlig Dag idag.? Begge virke meget sympatiske ..og hva Avisene skriver...driter jeg i! Og hva så? Kansje han plages med depresjoner? Det er jo trist da!

Skrevet

Stakkars Märtha, tenker jeg...

Selvinnsikten kan jo ikke strekke særlig langt når han ikke forstår konsekvensen av å uttale seg sånn i media.

Jeg hadde ikke synes det var særlig ok hvis mannen min hadde utbasunert for hele Norge at han var deprimert og dårlig ektemann, som regnet med å bli kastet ut hjemmeifra..

Denne artikkelen understreker bare min oppfatning av Ari som er PR-kåt nisse som ikke skyr noen midler for å få oppmerksomhet...

Skrevet

''Jeg ble litt trist når jeg leste intervjuet. Fikk følelsen av at han forsøker å komme kulørt media i forkjøpet med å fortelle om et forestående brudd. Eller prøver han bare å skape spekulasjoner for å få mer blest om egen person?''

Helt enig. De tankene satt jeg også med da jeg leste det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig med du :)

Du må jo være sørlending;))

"Enig med du", he, he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...