jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Du må jo være sørlending;)) "Enig med du", he, he He, he - nei, er ikke det. Kunne godt tenke meg å være det, men dessverre Har bare blitt en uttrykksmåte, sagt på spøk 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 He, he - nei, er ikke det. Kunne godt tenke meg å være det, men dessverre Har bare blitt en uttrykksmåte, sagt på spøk Du er velkommen som sørlending any day, jubalong70;)) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Du er velkommen som sørlending any day, jubalong70;)) Tusen takk, hidi Har en far i Kristiansand, så det hadde vært veldig koselig å bodd nærmere ham. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Tusen takk, hidi Har en far i Kristiansand, så det hadde vært veldig koselig å bodd nærmere ham. Ja, ikke sant;) Høres ut som en vettig far;))) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Ja, ikke sant;) Høres ut som en vettig far;))) Han flyttet dit pga kjærligheten (som ikke varte), men jeg tror han trives 0 Siter
Gjest fantomas Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Godt mulig at det hun driver med er komplett uforståelig for mange, men hun skal ha ros for å ha integritet nok til å tørre å holde på med det hun selv ønsker. Synes dessuten hun virker som en svært sympatisk dame. Liker Mærta, jeg. Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet. Hadde hun vært en hvilken som helst annen person - hadde de fleste styrt unna. Martha er ei flott dame av utseende, bare så det er sakt. 0 Siter
Gjest drvalley Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ari er en narsissistisk klovn. Han har store tanker om seg selv, men er et ubegavet null. Har en enorme behov for narsissistisk påfyll, er det mer gunstig å være fotballprest enn prinsessegemal :-) 0 Siter
Gjest fantomas Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ari er en narsissistisk klovn. Han har store tanker om seg selv, men er et ubegavet null. Har en enorme behov for narsissistisk påfyll, er det mer gunstig å være fotballprest enn prinsessegemal :-) Vel - som jeg har nevnt tidligere. Hun gråt seg til ham. Uten prinsessa hadde han bare vært en av gjengen han før vanka med. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet. Hadde hun vært en hvilken som helst annen person - hadde de fleste styrt unna. Martha er ei flott dame av utseende, bare så det er sakt. "Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet." Her er jeg uenig med deg - hun legger hodet på stabben med å være såpass kontroversiell, siden ingen tabloide medier i hele verden vil la noe slikt gå fra seg. Hadde hun vært Berta Olsen fra Indre Grautvål, hadde vel ikke en sjel brydd seg. :-) 0 Siter
Gjest fantomas Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 "Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet." Her er jeg uenig med deg - hun legger hodet på stabben med å være såpass kontroversiell, siden ingen tabloide medier i hele verden vil la noe slikt gå fra seg. Hadde hun vært Berta Olsen fra Indre Grautvål, hadde vel ikke en sjel brydd seg. :-) Nemlig! ikke en "kunde" en gang:) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Nemlig! ikke en "kunde" en gang:) Sånn sett har jo Mærta en stor fordel, det er klart, men hun risikerte også mye ved å gjøre dette. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.