Gå til innhold

Ari Behn viser selvinnsikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må jo være sørlending;))

"Enig med du", he, he

He, he - nei, er ikke det. Kunne godt tenke meg å være det, men dessverre :)

Har bare blitt en uttrykksmåte, sagt på spøk ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

He, he - nei, er ikke det. Kunne godt tenke meg å være det, men dessverre :)

Har bare blitt en uttrykksmåte, sagt på spøk ;)

Du er velkommen som sørlending any day, jubalong70;))

Skrevet

Du er velkommen som sørlending any day, jubalong70;))

Tusen takk, hidi :)

Har en far i Kristiansand, så det hadde vært veldig koselig å bodd nærmere ham.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tusen takk, hidi :)

Har en far i Kristiansand, så det hadde vært veldig koselig å bodd nærmere ham.

Ja, ikke sant;)

Høres ut som en vettig far;)))

Skrevet

Ja, ikke sant;)

Høres ut som en vettig far;)))

Han flyttet dit pga kjærligheten (som ikke varte), men jeg tror han trives :)

Skrevet

Godt mulig at det hun driver med er komplett uforståelig for mange, men hun skal ha ros for å ha integritet nok til å tørre å holde på med det hun selv ønsker.

Synes dessuten hun virker som en svært sympatisk dame. Liker Mærta, jeg.

Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet. Hadde hun vært en hvilken som helst annen person - hadde de fleste styrt unna.

Martha er ei flott dame av utseende, bare så det er sakt.

Skrevet

Ari er en narsissistisk klovn. Han har store tanker om seg selv, men er et ubegavet null.

Har en enorme behov for narsissistisk påfyll, er det mer gunstig å være fotballprest enn prinsessegemal :-)

Skrevet

Ari er en narsissistisk klovn. Han har store tanker om seg selv, men er et ubegavet null.

Har en enorme behov for narsissistisk påfyll, er det mer gunstig å være fotballprest enn prinsessegemal :-)

Vel - som jeg har nevnt tidligere. Hun gråt seg til ham.

Uten prinsessa hadde han bare vært en av gjengen han før vanka med.

Skrevet

Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet. Hadde hun vært en hvilken som helst annen person - hadde de fleste styrt unna.

Martha er ei flott dame av utseende, bare så det er sakt.

"Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet."

Her er jeg uenig med deg - hun legger hodet på stabben med å være såpass kontroversiell, siden ingen tabloide medier i hele verden vil la noe slikt gå fra seg.

Hadde hun vært Berta Olsen fra Indre Grautvål, hadde vel ikke en sjel brydd seg.

:-)

Skrevet

"Det er fordi hun ER prinsesse at hun kan tillate seg å holde på med dette tøvet."

Her er jeg uenig med deg - hun legger hodet på stabben med å være såpass kontroversiell, siden ingen tabloide medier i hele verden vil la noe slikt gå fra seg.

Hadde hun vært Berta Olsen fra Indre Grautvål, hadde vel ikke en sjel brydd seg.

:-)

Nemlig! ikke en "kunde" en gang:)

Skrevet

Nemlig! ikke en "kunde" en gang:)

Sånn sett har jo Mærta en stor fordel, det er klart, men hun risikerte også mye ved å gjøre dette. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...