Gå til innhold

Mavesmerter, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest whats that?
Skrevet

Har i 3-4 dager nå hatt noe som ligner på menssmerter( er nettopp ferdig med mensen). Har også vondt i sidene og bak i ryggen. Føler meg ikke helt i form, men ikke direkte syk. Noen som har hatt det sånn? Og hva kan dette være?

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse? Har du feber?

Hvor bak i ryggen har du vondt?

Gjest whats that
Skrevet

Nyrebekkenbetennelse? Har du feber?

Hvor bak i ryggen har du vondt?

Smertene starter liksom i underlivet, men de stråler bakover og mot sidene av ryggen liksom? Har ingen smerter ved vannlatning, men er veldig oppblåst i maven.

Skrevet

Smertene starter liksom i underlivet, men de stråler bakover og mot sidene av ryggen liksom? Har ingen smerter ved vannlatning, men er veldig oppblåst i maven.

Hmmm, kan jo være luftsmerter også. Prøv om du kan få ut litt luft.

Gjest trist jente
Skrevet

Det kan være nyrebekkenbetennlse men da får du ofte feber i tillegg. Jeg tenker på nyrebekkenbetennelse siden du sier du har vondt i ryggen, det er der man merker nyrene. Men det stemmer ikke helt med menssmerter tror jeg.. En lege kan sjekke ut dette. Er det nyrebekkenbetennelse er antibiotika nødvendig tror jeg.

Mye luft kan være veldig vondt. Minifom er tabletter mot luftsmerter som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Ikke farlige

Skrevet

trykk lett rett under ribb-bena på høyre side rett under brystet. har du smerter der så kan det kansje være gallestein

Minner meg veldig mye om da jeg hadde gallestein...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...