Gjest whats that? Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Har i 3-4 dager nå hatt noe som ligner på menssmerter( er nettopp ferdig med mensen). Har også vondt i sidene og bak i ryggen. Føler meg ikke helt i form, men ikke direkte syk. Noen som har hatt det sånn? Og hva kan dette være? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Nyrebekkenbetennelse? Har du feber? Hvor bak i ryggen har du vondt? 0 Siter
Gjest whats that Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Nyrebekkenbetennelse? Har du feber? Hvor bak i ryggen har du vondt? Smertene starter liksom i underlivet, men de stråler bakover og mot sidene av ryggen liksom? Har ingen smerter ved vannlatning, men er veldig oppblåst i maven. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Smertene starter liksom i underlivet, men de stråler bakover og mot sidene av ryggen liksom? Har ingen smerter ved vannlatning, men er veldig oppblåst i maven. Hmmm, kan jo være luftsmerter også. Prøv om du kan få ut litt luft. 0 Siter
Gjest kentucky Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 har du spist kylling i d siste? 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Det kan være nyrebekkenbetennlse men da får du ofte feber i tillegg. Jeg tenker på nyrebekkenbetennelse siden du sier du har vondt i ryggen, det er der man merker nyrene. Men det stemmer ikke helt med menssmerter tror jeg.. En lege kan sjekke ut dette. Er det nyrebekkenbetennelse er antibiotika nødvendig tror jeg. Mye luft kan være veldig vondt. Minifom er tabletter mot luftsmerter som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Ikke farlige 0 Siter
Mistera Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 trykk lett rett under ribb-bena på høyre side rett under brystet. har du smerter der så kan det kansje være gallestein Minner meg veldig mye om da jeg hadde gallestein... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.