hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ehh... Neida, men for 20 år siden var jeg 13, og det var ikke _så_ mange av vennene mine som forlovet seg som 13-åringer... Ikke...? Bare tuller med deg. Jeg og Morsan er godt voksne, vet du;)) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jeg tok det overhodet ikke som mobbing:-) Ikke noe galt i å ha noen år på baken:-) Jeg for min del har årene mine på magen... Merkelig det der;)) 0 Siter
morsan Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jeg for min del har årene mine på magen... Merkelig det der;)) Ja, jeg tenkte jeg skulle si at det ikke er noee problem så lenge kommentarene bare går på de _årene_ jeg har på baken, og ikke "det unevnelige"! ;-) 0 Siter
Gjest altvarbruktjo Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jeg for min del har årene mine på magen... Merkelig det der;)) ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ja, jeg tenkte jeg skulle si at det ikke er noee problem så lenge kommentarene bare går på de _årene_ jeg har på baken, og ikke "det unevnelige"! ;-) LOL;)) Kan jo bare være enig i det! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Dette er første gang jeg hører om forlovelsesselkap, så der kan jeg ikke hjelpe deg. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 *hehe* Det var jo normalt den gang mine besteforeldre giftet seg i krigens dager *s* Gave--- jeg har jammen ikke peiling. Hva med en blomst? Eller en liten bok med kjærlighetssitater? (hvor tok jeg det fra...hehe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.