Gjest høstferien ødelagt... Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Skal endelig ut og reise i høstferien vår, men har begynt å grue meg mer og mer nå... Saken er at jeg er redd for å fly! Det aller minste turbulens, og jeg kjenner panikken detter over meg. Bor på et rimelig værhardt sted med ikke verdens beste flyplass, og det blir å reise med ett av Widerøes puslefly. Og dårlig vær merkes godt i disse flyene!!! Finnes det noe som kan hjelpe meg? Forslag? Har tenkt på valium el., men er ikke sikker på om det hjeper mot slikt. Uendelig takknemlig for gode råd, vil ikke ha 0 Siter
Orio Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Kontakt fastlegen din og forklar situasjonen, og be om en resept på sobril. 0 Siter
Line Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Det eneste som hjalp meg var å fly ofte. Straks det ble lange opphold var jeg like livredd igjen... men jeg kunne ikke vise barna at jeg var redd de gangene de var med, så jeg måtte bare ta meg sammen og overvinne skrekken. Det hjalp meg med noen glass vin før avgang... 0 Siter
Gjest Vival-test Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Jeg har det som deg, det med skrekken for fly. Og jeg forklarte det til min fastlege som skrev ut en liten dose Vival. Lykke til! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Slik hadde jeg det i sommer. Jeg grudde meg så til å fly. Jeg var livredd! Hadde aldri flydd før. Vurderte valium. Men fikk aldri summet meg til å ringe legen. Så det var bare å koble ut hodet. Bite tennene sammen, og bli ferdig med med. Flyturen gikk greit. Men jeg måtte ta meg selv litt i nakken for at tankene ikke skulle ta overhånd.. Lykke til! *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.